Quote (�?NNI @ Mon, 28 Apr 2008, 12:44)
1. Ik maakte geen vergelijking, dat maak jij ervan.
2. Ok. En dan?
3. Gelukkig zijn die termen van weinig belang op een internet fora over computerspelletjes. Wat een opluchting.
4. Dat ligt anders: in sommige gevallen geeft de hovenier zijn fouten niet toe.
1. Dan vraag ik me af, waarom jij het überhaupt post in de betreffende context. Volgens jou valt de link niet te leggen op de manier, zoals ik dat deed. Dan is het een random +1 post, Zompy, of kan je me een verklaring geven?
2. Dan mis je de essentie en dwaal je af naar iets waar het niet over gaat. Indianenverhalen, zo noemt men dat in de volksmond.
3. "Op een internetfora". Prima, �?NNI
4.
AlleQuote (Hellskin @ Thu, 1 May 2008, 02:34)
je voelt je gewoon beter wanneer je andere mensen afkraakt op het internet.
Kankerveel beter ja.