☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Verjaardag!
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1196
Replies: 58
Track Topic
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#41
Apr 25 2008 01:31pm
Quote (bloodsugar @ Fri, Apr 25 2008, 07:46pm)
allee mensen donate!
Bek dicht random.
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#42
Apr 25 2008 02:46pm
Yeah, ik ben over 5 kwartier jarig.
Maak 300 topics plx.
And gib fg.
This post was edited by Wuben[NM] on Apr 25 2008 02:46pm
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#43
Apr 25 2008 02:53pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Apr 25 2008, 09:46pm)
Yeah, ik ben over 5 kwartier jarig.
Maak 300 topics plx.
And gib fg.
Geef maar een seintje als 't zo ver is.
Help je wel mee? 300 topics is kanker veel, lukt me echt niet in mn eentje.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#44
Apr 25 2008 03:11pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 25 Apr 2008, 21:46)
Yeah, ik ben over 5 kwartier jarig.
Maak 300 topics plx.
And gib fg.
ik feliciteer je dan wel, maar niet met 300 topics ik wil kijken hoelang ik hier nog zonder warn kan blijven xD
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#45
Apr 25 2008 03:14pm
Quote (CpTJenJen @ Fri, Apr 25 2008, 10:11pm)
ik feliciteer je dan wel, maar niet met 300 topics ik wil kijken hoelang ik hier nog zonder warn kan blijven xD
Och, haal toch eens een warn man.
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#46
Apr 25 2008 03:19pm
Quote (Skulvar @ Fri, Apr 25 2008, 09:14pm)
Och, haal toch eens een warn man.
je moet hem mssn eens lesgeven : hoe haal ik gemakkelijk warns , je hebt er enigsinds wel ervaring mee zo te zien
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#47
Apr 25 2008 03:19pm
Quote (Skulvar @ Fri, 25 Apr 2008, 22:14)
Och, haal toch eens een warn man.
egte leiders worden nooit gepakt
zie mijn warn balk
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#48
Apr 25 2008 03:21pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, 25 Apr 2008, 22:19)
egte leiders worden nooit gepakt
zie mijn warn balk
ik aanbid u ^^
btw
ik had egt alwel 5 warns moete hebben ofzeuj maaj xD
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#49
Apr 25 2008 03:22pm
'Echt' is met "ch". Breezersletjes.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#50
Apr 25 2008 03:24pm
Quote (�?NNI @ Fri, 25 Apr 2008, 22:22)
'Echt' is met "ch". Breezersletjes.
ik hou ofc ook van uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact