d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Medicijnen Testen
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,165
Joined: Mar 25 2008
Gold: 9,442.00
Apr 15 2008 10:50am
Ja dus? was ik ook, na 1x ben je er over heen.

+ ik deel gewoon mijn ervaringen en als iemand er bang voor is kan die persoon zich er meestal wel over heen zetten.

heeft niets te maken met of ik wel of niet kan lezen.

- Ashiro Bolt.gif

This post was edited by Ashiro1991 on Apr 15 2008 10:57am
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 11:02am
Quote (Ashiro1991 @ Tue, Apr 15 2008, 05:50pm)
Ja dus? was ik ook, na 1x ben je er over heen.

+ ik deel gewoon mijn ervaringen en als iemand er bang voor is kan die persoon zich er meestal wel over heen zetten.

heeft niets te maken met of ik wel of niet kan lezen.

- Ashiro Bolt.gif


Angst ofwel een fobie is verschillend en ieder persoon ervaard (d of t?) dat anders

Dus ik zou zeggen praat voor jezelf lutser
Member
Posts: 4,165
Joined: Mar 25 2008
Gold: 9,442.00
Apr 15 2008 11:05am
Dat begrijp ik ook wel, maar ooit zul je in je leven tegen iets aanlopen waar je, je over heen zal moeten zetten graag of niet.

En heb nooit gezegd dat je het moest doen, zoals ik al zei ik deel mijn ervaringen.

edit: Wat je in iedergeval niet moet doen (of IIG als je er niet tegenkan en je laat het toch doen) kijken naar de naald maar gewoon de andere kant opkijken.

Ashiro Bolt.gif

This post was edited by Ashiro1991 on Apr 15 2008 11:09am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 15 2008 11:29am
Over kanker gesproken, kanker op met je kut smiley.

Sarpedon, dat je twijfelt zegt op zich al genoeg. Mijn advies; blijf weg van medicijnen die je niet nodig hebt. Er gaan wel degelijk dingen mis bij tests, ook al waren de muizen/ratten zo veelbelovend. Je loopt kans op het verliezen van het juist functioneren van je lichaam, of dat van je toekomstige kinderen. Dat risico zou ik persoonlijk tegen geen geld durven te nemen.

This post was edited by Flatulence on Apr 15 2008 11:41am
Member
Posts: 4,165
Joined: Mar 25 2008
Gold: 9,442.00
Apr 15 2008 11:51am
Quote (Flatulence @ Tue, 15 Apr 2008, 19:29)
Over kanker gesproken, kanker op met je kut smiley.


Offtopic: Ja zegt genoeg, lid sinds 29 januari 2008 en al 70% warning.

On: De kans dat ze bloedprikken voordat je medicijnen gaat testen is hoogst waarschijnlijk 100% (Van wat ik ervan in de krant heb gelezen)

Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 15 2008 11:54am
Quote (Ashiro1991 @ Tue, Apr 15 2008, 07:51pm)
Offtopic: Ja zegt genoeg, lid sinds 29 januari 2008 en al 70% warning.

On: De kans dat ze bloedprikken voordat je medicijnen gaat testen is hoogst waarschijnlijk 100% (Van wat ik ervan in de krant heb gelezen)


Ja lijkt me logisch..Ze willen eerst weten of de proefpersoon niet allergisch voor die medicijnen is of andere medische kwalen heeft.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Apr 15 2008 12:05pm
Quote (Ashiro1991 @ Tue, 15 Apr 2008, 19:51)
hoogst waarschijnlijk 100%


......














































hahahahahahahahahahhaahahahhahahahahhahahahahahha...... !

Member
Posts: 4,165
Joined: Mar 25 2008
Gold: 9,442.00
Apr 15 2008 12:39pm
Juist, lekker informatief

- Geeft alweer aardig het niveau aan hier op d2jsp he smile.gif ?

This post was edited by Ashiro1991 on Apr 15 2008 12:40pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 15 2008 01:07pm
Quote (WemyNM @ Mon, 14 Apr 2008, 23:55)
Onzin?


Natuurlijk snap ik het nut ervan. Snap alleen niet dat iemand die op het punt staat om te gaan studeren zijn gezondheid voor zo weinig geld in de waagschaal stelt.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 15 2008 01:17pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 15 Apr 2008, 20:07)
Natuurlijk snap ik het nut ervan. Snap alleen niet dat iemand die op het punt staat om te gaan studeren zijn gezondheid voor zo weinig geld in de waagschaal stelt.


Stimmt so.
Hoewel ik mijn gezondheid voor jou altijd in de waagschaal zou stellen.
Lvl 28 overigens, heb vrij goede deck.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll