d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sarpedon Designs
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:23pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 21:22)
Ja maar ik had nu een Jack Daniels sig hé, niet meer die ene die ik eerst had.

Ik had trouwens altijd eerst deze bier.gif . Alleen die kan niet meer ofzo, als ik die link kopieer werkt ie niet..


heb je hem niet opgeslagen op je pc?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 02:26pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 22:23)
heb je hem niet opgeslagen op je pc?


Nope, kan ik ook wel doen ja.
En dan weer uploaden via imageshack ofzo, alleen nu niet echt nodig. tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:32pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 21:26)
Nope, kan ik ook wel doen ja.
En dan weer uploaden via imageshack ofzo, alleen nu niet echt nodig. tongue.gif


hehe wink.gif
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Apr 14 2008 06:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 18:57)
rofl je hebt 50% als je het niet door had

je hebt geen profile.


je bent een verekte mongol ,personal pictures,ooit goed een profile bekeken?

@dickdale niet huile

This post was edited by Noob-Style. on Apr 14 2008 06:24pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 14 2008 11:39pm
Als je wil mag je mij er ook een maken wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 15 2008 02:25am
Quote (Noob-Style. @ Tue, 15 Apr 2008, 01:24)
je bent een verekte mongol ,personal pictures,ooit goed een profile bekeken?

@dickdale niet huile


doe eens rustig en vertel nou eens wat je probeerd te zeggen.....

Quote
This user does not have notes rights.


noob
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 15 2008 02:51am
Ik zou ook wel graag een profile sig hebben smile.gif
zoiets als je voor cOme heb gemaakt, maar dan net iets anders biggrin.gif

En een sig is ook welkom biggrin.gif doe ma wat met Anime en chicks tongue.gif ( ik vond die ene die je voor zened maakte ook wel crewel biggrin.gif )
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Apr 15 2008 04:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 15 Apr 2008, 09:25)
noob


mongol

My Photo Gallery (16 photos)

wat loop je nou te doen of je slim ban man idiote kut hovenier, ga jij no maar tusse de Hortensia's zitte spele met je schep en je zaag ipv va doen alsof je slim bent
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 15 2008 04:56am
Quote (Noob-Style. @ Tue, 15 Apr 2008, 11:49)
mongol

My Photo Gallery (16 photos)

wat loop je nou te doen of je slim ban man idiote kut hovenier, ga jij no maar tusse de Hortensia's zitte spele met je schep en je zaag ipv va doen alsof je slim bent


je kan niet eens mongool typen wie noem je nou dom?

stakkertje een hovenier is nogaltijd beter dan een hoerenzoon zoals jij bent

zaag in de tuin? ja wij zagen de heledag de grond los...

personal picture heeft niets met photo gallery temaken idioot leer maar is eerst iets fatsoenlijk uit te leggen

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 15 2008 04:57am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 15 2008 05:13am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Apr 15 2008, 12:56pm)
je kan niet eens mongool typen wie noem je nou dom?

stakkertje een hovenier is nogaltijd beter dan een hoerenzoon zoals jij bent

zaag in de tuin? ja wij zagen de heledag de grond los...

personal picture heeft niets met photo gallery temaken idioot leer maar is eerst iets fatsoenlijk uit te leggen


Je bijt dus die dikke takken door?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll