Quote (Noob-Style. @ Tue, 15 Apr 2008, 11:49)
mongol
My Photo Gallery (16 photos)
wat loop je nou te doen of je slim ban man idiote kut hovenier, ga jij no maar tusse de Hortensia's zitte spele met je schep en je zaag ipv va doen alsof je slim bent
je kan niet eens mongool typen wie noem je nou dom?
stakkertje een hovenier is nogaltijd beter dan een hoerenzoon zoals jij bent
zaag in de tuin? ja wij zagen de heledag de grond los...
personal picture heeft niets met photo gallery temaken idioot leer maar is eerst iets fatsoenlijk uit te leggen
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 15 2008 04:57am