d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Playstation 3.
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,959
Joined: Dec 28 2006
Gold: 0.46
Warn: 50%
Apr 16 2008 06:03am
Quote (Sarpedon @ Sun, Apr 13 2008, 03:39pm)
Er zijn nu zelfs GSM abbonementen met PS3's biggrin.gif


Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 06:07am
Quote (loocla @ Wed, Apr 16 2008, 01:03pm)


Reported en heb meteen moderator pmed..

Stop met random quoten en oude topic bumpen
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 06:13am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 13:07)
Reported en heb meteen moderator pmed..

Stop met random quoten en oude topic bumpen


nounou, wat een oud topic, maar goed.

wat zijn nog vette games voor ps3?

iemand die een ps3 heeft en een spel heeft gespeeld die echt tof is?
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 06:54am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Apr 16 2008, 01:13pm)
nounou, wat een oud topic, maar goed.

wat zijn nog vette games voor ps3?

iemand die een ps3 heeft en een spel heeft gespeeld die echt tof is?


Zo bedoelde ik het niet.. Deze meneer bumpte die westermoskee topic terwijl die op pagina 5 stond ofzo..

Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 06:54am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Apr 16 2008, 01:13pm)
nounou, wat een oud topic, maar goed.

wat zijn nog vette games voor ps3?

iemand die een ps3 heeft en een spel heeft gespeeld die echt tof is?


Zo bedoelde ik het niet.. Deze meneer bumpte die westermoskee topic terwijl die op pagina 5 stond ofzo..

Dat doet die wel vaker en is echt irri

Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 08:29am
aha ok.

ik heb net even gekeken voor de ps3, echt amazing! smile.gif

kga wss 400 euro pack met GT5 kopen.. die test versie ofzo><

daarna, koop ik nog een sixaxis controller erbij, geef geen hol om dualshock tongue.gif en euhm.. heb gta 4 al gereseveerd biggrin.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 08:31am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Apr 16 2008, 03:29pm)
aha ok.

ik heb net even gekeken voor de ps3, echt amazing! smile.gif

kga wss 400 euro pack met GT5 kopen.. die test versie ofzo><

daarna, koop ik nog een sixaxis controller erbij, geef geen hol om dualshock tongue.gif en euhm.. heb gta 4 al gereseveerd biggrin.gif


Ik ben zwaar jaloers.. ik probeer mijn broertje te overtuigen om een ps3 te kopen.. maar hij wilt een 360.. sad.gif

Waar woon je dan kom ik hem stelen ^^
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 09:28am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 15:31)
Ik ben zwaar jaloers.. ik probeer mijn broertje te overtuigen om een ps3 te kopen.. maar hij wilt een 360.. sad.gif

Waar woon je dan kom ik hem stelen ^^


hahah, in hilversum,

laat je broertje maar is goed verdiepen in 360 en ps3, ps3 is vele malen beter op alle punten in mijn ogen.

de games zien er dan wel het zelfde uit, maar ps3 ondersteunt toekomst, zoals blueray, en de online functie is gratis, en bij xbox niet.

t ligt er natuurlijk aan wat voor games je gaat spelen maar er zijn heel veel toffe spellen voor ps3, en ook voor 360 trouwens.

kga puur voor ps3 omdat ik sinds kleins af aan al playstation heb gehad wink.gif

en jarloers? hoezo? hoe oud ben je? 16?
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 09:56am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Apr 16 2008, 04:28pm)
hahah, in hilversum,

laat je broertje maar is goed verdiepen in 360 en ps3, ps3 is vele malen beter op alle punten in mijn ogen.

de games zien er dan wel het zelfde uit, maar ps3 ondersteunt toekomst, zoals blueray, en de online functie is gratis, en bij xbox niet.

t ligt er natuurlijk aan wat voor games je gaat spelen maar er zijn heel veel toffe spellen voor ps3, en ook voor 360 trouwens.

kga puur voor ps3 omdat ik sinds kleins af aan al playstation heb gehad wink.gif

en jarloers? hoezo? hoe oud ben je? 16?


Mijn broertje neemt Xbox voor Halo en omdat die goedkoper is..

20 atm maar ik ben aan het spaten voor een macbook dus ps3 zit er voorlopig niet in..
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 10:07am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 16:56)
Mijn broertje neemt Xbox voor Halo en omdat die goedkoper is..

20 atm maar ik ben aan het spaten voor een macbook dus ps3 zit er voorlopig niet in..


aha, ik ben zelf 16, hehe, macbook? ik ben niet zo van mac.... rot dingen tongue.gif maar dat is natuurlijk gewoon voorkeur, ik vind windows makkelijker werken.

ach, als je je macbook heb, haal je daarna een ps3.. heb je beide, ben je blij tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll