Quote (Sarpedon @ Sun, 13 Apr 2008, 14:54)
Je pakt mij op één spelfoutje.. Zegt meer over jou intellectuele onvermogen dan die van mij
Keyword voor jou: Sneu
Nee, jij maakt in een post van minder dan 20 woorden een gigantische spelfout die mijn kleine neefje van 5 nog niet zou maken.
Ik baseer (let je op? baseer is met één s) mijn oordeel echter niet alleen op dat ene spelfoutje maar aan het geheel van achterlijke posts dat je tot nu toe gemaakt hebt.
Het feit dat je het over 'intellectueel vermogen' hebt spreekt ook niet in je voordeel.
lol *sigh* intellectueel ONvermogen is niets anders dan het gebrek aan intellectueel vermogen. Graaf alsjeblieft niet je eigen graf, dat maakt dit allemaal nog net iets minder leuk.
Quote (sjaakkk @ Sun, 13 Apr 2008, 14:54)
??nni k leg mij maar eens uit wat er BV moeilijk aan is mensen die MISbruik maken van uitkeringen enzo gewoon de uitkering stop te zetten dan gaan ze wel werken. er is werk genoeg al gaan ze maar hagelslag op maat knippen altijd nog beter als niks doen. 90% van de mensen met een uitkering kan makelijk werken. en volgens mij is dat juist in het leven geroepen voor mensen die ECHT NIET kunnen werken dus voor de andere 10% mag het zo blijven. maar al die andere luie nutteloze mensen mogen wel eens gaan werken zodat alles voor ons weer wat goedkoper kan worden.
jij hebt daar misschien geen last van je werkt miss niet maar ik zie elke maand 1/3 eraf gehouden worden om voor al die onzin te betalen ik houd het liever in mijn eigen zak.
Dat is niet waar Wilders het over heeft. Wilders spreekt graag over 'de dreiging van de Islam', niet over uitkeringen. Dat zou ook niet echt een origineel punt zijn aangezien zowel de VVD als D'66 daar al jaren over zeiken.
This post was edited by sK_Kabouter on Apr 13 2008 08:08am