d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mopje
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 11:44am
Hmmm, dacht dat het schelden en fitten op elkaar de laatste tijd wat minder was geworden.. niet dus sad.gif
Achjah, ik weet niks over eric ze rl en ik vind het niet erg als er niks over word gezegd, maar als er zoiets word vermeld, op wat voor manier ook, vind ik dat je er niet meer moet gaan fokken..
Ik kan het standpunt van de mensen die zeggen : post dan niks over je rl op een game forum begrijpen.. maar hoe er soms op gereageerd word niet..

@Eric: Ik wist dus niks over je zus, ik hoop dat je er wel wat om geeft want anders is het toch echt niet best met je gesteld he?
Weet niet wanneer, hoe of waarom ze is gestorven.. en wil ook geen begrave emoties naar de oppervlakte halen maar toch nog: gecondoleerd
Ik heb een broertje verloren, hij was pas 14 maanden, oke, ik heb em dus niet gekend ( als lopend en pratend persoon ) maar was toch wel een tijdje geschokt. Maja, dat is inmiddels 7 jaar geleden, gebeurde toen ik 9 was.
Nu doet het me niks meer als mensen er wat over zeggen.. oke, als ze me uitlachen terwijl ze voor me staan garandeer ik niet hun veiligheid, maar zal niet om de minste opmerking gaan slaan.

En even voor de duidelijkheid, ik wil absoluut 0% medeleiden hebben, ik poste dit alleen om het mee te vergelijken om de situatie een beetje aan te duiden en te laten zien dat ik weet hoe het is om iemand dierbaar te verliezen, of je ze
nu je hele leven kent of pas 1 jaar.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 10 2008 11:47am
Ik heb het hier weer in de mot,
jullie hebben wederom een topic a la Danny nodig, wacht maar tot dit weekend!

Quote (Apachai @ Thu, Apr 10 2008, 06:51pm)
Waarom moeten we tot het weekend wachten voordat de meesterlijke danny zich met ons gaat bemoeien?? xD


Patience!

This post was edited by Ov2rkill on Apr 10 2008 11:58am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 11:51am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Apr 10 2008, 06:47pm)
Ik heb het hier weer in de mot,
jullie hebben wederom een topic a la Danny nodig, wacht maar tot dit weekend!


Waarom moeten we tot het weekend wachten voordat de meesterlijke danny zich met ons gaat bemoeien?? xD
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 12:03pm
Omdat Danny veelal geniale ingevingen krijgt bij het excessief nuttigen van alcohol.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 12:06pm
Quote (Flatulence @ Thu, Apr 10 2008, 07:03pm)
Omdat Danny veelal geniale ingevingen krijgt bij het excessief nuttigen van alcohol.


Dat komt mij bekend voor in de oren xD
Ach, ik krijg meestal geniaal gebrabbel bij het genoeg nuttigen van alcohol tongue.gif
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Apr 10 2008 12:11pm
lmao dit is er 1 om te onthouden
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 10 2008 12:33pm
Kankerharde E-rage.
Gekkenwerk.

Is iemands zus dood of zo?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 12:36pm
Quote (WemyNM @ Thu, Apr 10 2008, 07:33pm)
Kankerharde E-rage.
Gekkenwerk.

Is iemands zus dood of zo?


Is er hier iemand raar bezig?
Ik d8 dat we dit gedrag inmiddels beetje achter ons hadden gelaten?
de laatste weken zagen er zo veelbelovend uit xD
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 10 2008 12:38pm
Quote (Apachai @ Thu, 10 Apr 2008, 19:36)
Is er hier iemand raar bezig?

Doe jezelf voor als vrouw, plx.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 10 2008 12:38pm
apachi je begitn nog minder dan eerst als een meisje te klinke
oh wemy was sneller

This post was edited by Tha_Axid on Apr 10 2008 12:38pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll