Hmmm, dacht dat het schelden en fitten op elkaar de laatste tijd wat minder was geworden.. niet dus

Achjah, ik weet niks over eric ze rl en ik vind het niet erg als er niks over word gezegd, maar als er zoiets word vermeld, op wat voor manier ook, vind ik dat je er niet meer moet gaan fokken..
Ik kan het standpunt van de mensen die zeggen : post dan niks over je rl op een game forum begrijpen.. maar hoe er soms op gereageerd word niet..
@Eric: Ik wist dus niks over je zus, ik hoop dat je er wel wat om geeft want anders is het toch echt niet best met je gesteld he?
Weet niet wanneer, hoe of waarom ze is gestorven.. en wil ook geen begrave emoties naar de oppervlakte halen maar toch nog: gecondoleerd
Ik heb een broertje verloren, hij was pas 14 maanden, oke, ik heb em dus niet gekend ( als lopend en pratend persoon ) maar was toch wel een tijdje geschokt. Maja, dat is inmiddels 7 jaar geleden, gebeurde toen ik 9 was.
Nu doet het me niks meer als mensen er wat over zeggen.. oke, als ze me uitlachen terwijl ze voor me staan garandeer ik niet hun veiligheid, maar zal niet om de minste opmerking gaan slaan.
En even voor de duidelijkheid, ik wil absoluut 0% medeleiden hebben, ik poste dit alleen om het mee te vergelijken om de situatie een beetje aan te duiden en te laten zien dat ik weet hoe het is om iemand dierbaar te verliezen, of je ze
nu je hele leven kent of pas 1 jaar.