Quote (Apachai @ Thu, 10 Apr 2008, 19:48)
Van mij hoeft hij ook niet weg, als hij maar stopt met die zinloze +1 posts..
Ik weet niet of hij nou opzettelijk of niet opzettelijk zo dom en +1 achtig doet, maar et kan je flink irriteren.
@Zompy: met andere woorden: Kijk voortaan eerst naar wat mensen schrijven, naar de reacties en naar de profiles als er iets word gezegd zoals hiero.
Dat heb je pas 3x gezegd.......
Quote (Tha_Axid @ Thu, 10 Apr 2008, 18:48)
in andere woorden zompy: fack off
En jij moet helemaal je mond houden
This post was edited by Zompy on Apr 10 2008 01:26pm