d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 7 2008 11:04am
Quote (triple_han @ Mon, Apr 7 2008, 06:03pm)
Ja, wij waren stoer toen!


Nu niet meer? ohmy.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Apr 7 2008 11:06am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 7 Apr 2008, 19:04)
Nu niet meer? ohmy.gif

Nee, al een tijdje niet sad.gif
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 7 2008 11:08am
Quote (triple_han @ Mon, Apr 7 2008, 06:06pm)
Nee, al een tijdje niet sad.gif


Daar gaan men e-heroes. sad.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 7 2008 11:30am
Quote (RestrainedLove @ Mon, Apr 7 2008, 04:10pm)
Grappig dat iedereen die zegt dat je een trusted tag krijgt als je slijmt of doneert allemaal geen trusted tag hebben.

Als het zo makkelijk dan daag ik jullie uit om een trusted tag te krijgen met deze methode, puur om jullie theorie te bewijzen.
Dat je niets om een trusted tag geeft hoeft geen reden te zijn om je theorie niet te bewijzen.

Voor de topicstarter, hier is een Nederlandse vertaling van hoe het wel moet: http://forums.d2jsp.org/info.php?p=4&l=21


Even Je topic bekijken...

Quote
Wij (van d2jsp) belonen leden die hebben bewezen een goed karakter, eerlijkheid en integriteit te bezitten en actief zijn op het forum met deze speciale rating.
De eigenschappen van dit lid kunnen omschreven worden als: wordt over het algemeen aardig gevonden en wordt gerespecteerd, is behulpzaam, eerlijk, ethisch, open, actief en vriendelijk.

Veel woorden om gewoon een goed mens te beschrijven, wat meer dan alleen de 'trusted members' zijn.

Quote
Enkel een goede trader zijn is niet genoeg,

Jah, als je dat nog niet doorhebt...

Quote
het belangerijkste is de filosofie om anderen te helpen, tolerant te zijn, alle forum regels volgen en volgens de gouden regel te leven; "behandel anderen zoals u zelf behandeld wilt worden".

Je moet dus gewoon mod willen spelen als je trusted tag wil.

Quote
Wij ervaren allemaal problemen, de manier waarop deze leden oplossingen zoeken is waardoor ze worden opgemerkt door de site. De kracht om voorbij persoonlijke geschillen te kijken en doorgaan om een positieve omgeving te creeëren op het forum is misschien wil de meest aantrekkelijke eigenschap van deze leden.
Veel reporten en wannabee mod spelen dus.

Quote
Er gaan veel geruchten de ronde hoe een gebruiker deze erkenning kan bemachtigen, nu wij de werkelijke redenen hebben uitgelegd zullen we het proces uitleggen.

Neen, er is geen uniforme manier om aan een trusted tag te geraken, dit kunnen bepaalde nederlandse leden wel beaamen.

Quote
Wanneer u lid wordt van d2jsp zult u de tijd moeten nemen om de regels te lezen, begrijp ze en volg ze. Het is belangerijk dat u een voorbeeld voor anderen bent in zowel acties als overtuiging. U zult vriendelijk zijn en ethisch traden, over het algemeen een gerespecteerd lid worden van deze site. Alhoewel er geen specifieke tijd voor staat, kan dit niet behaald worden in een korte periode, het zal tijd kosten.

Hetzelfde als mijn antwoord op de 2de quote, gewoon dat er geen bepaalde tijd op staat hoeland je een 'goede burger moet zijn'.

Quote
Nadat u uzelf als een gerespecteerd lid hebt gevestigd in uw gemeenschap, kunt u relaties opbouwen met het "Mod(erator) Team".

Een eufemisme van slijmen.

Quote
Deze term wordt gebruikt om Trusted leden aan te duiden die in hun vrije tijd er voor zorgen dat de site goed blijft draaien. Het Mod Team zorgt er voor dat overtredingen worden bekeken en dat probleemgebruikers het forum niet kunnen verstoren. U kunt helpen door Mod Team leden een privébericht te sturen zodra u iets ziet wat direct aangepakt behoort te worden of door de 'Meld Overtreding' knop te gebruiken voor kleine overtredingen. U kunt deze knop rechtsboven elk bericht in een onderwerp vinden. Deze leden zijn erg druk, dus denk eraan dat teveel van het goede ook niet goed is.

Plaatsopvulling!


Ow ja, begrijp me niet verkeered, een TT kan me gestolen worden.
En dit is geen persoonlijke aanval op jou, geen nood!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 7 2008 11:28pm
Quote (Demonsangel @ Mon, 7 Apr 2008, 15:44)
gefrustreerd omdat je er geen hebt?


Ja sad.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 8 2008 06:01am
Quote (Zompy @ Tue, Apr 8 2008, 06:28am)
Ja sad.gif


zoveel eerlijkheid had ik niet verwacht xD

Maja, alles wat tt geeft is mss iets meer vertrouwen, dat mensen je eerder duure dingen traden..
ze geven vaak eerst
en je heb verantwoordelijkheden xD
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 8 2008 07:23am
Quote (RestrainedLove @ Mon, 7 Apr 2008, 16:10)
Grappig dat iedereen die zegt dat je een trusted tag krijgt als je slijmt of doneert allemaal geen trusted tag hebben.

Als het zo makkelijk dan daag ik jullie uit om een trusted tag te krijgen met deze methode, puur om jullie theorie te bewijzen.
Dat je niets om een trusted tag geeft hoeft geen reden te zijn om je theorie niet te bewijzen.

Voor de topicstarter, hier is een Nederlandse vertaling van hoe het wel moet: http://forums.d2jsp.org/info.php?p=4&l=21


ok dan.. voor de lol ff xxx euro doneren om me gelijk te halen. strak plan
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 8 2008 07:55am
Als je TT wil heb je nu al pech smile.gif iedereen die op het dutch forum post wordt automatisch al geblacklist smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 8 2008 08:14am
Quote (Apachai @ Tue, 8 Apr 2008, 13:01)
zoveel eerlijkheid had ik niet verwacht xD

Maja, alles wat tt geeft is mss iets meer vertrouwen, dat mensen je eerder duure dingen traden..
ze geven vaak eerst
en je heb verantwoordelijkheden xD


Ermmm, als je tt wilt moet je eerlijk zijn, vandaar dus xDDD
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 8 2008 08:52am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 6 2008, 08:47am)
je moet veel over je heen kunne krijge en kunne slikke
en af en toe je mond open doen,
als iemand iets verkeerds doet
en minimaal 150euro donaten
en dat heel vaak
en een shop hebbe werkt
en illigaal zijn ook


ik vraag me eigenlijk af hoe ik hem gehad heb dan. xD

Quote (Shinobi-tlo @ Tue, Apr 8 2008, 01:55pm)
Als je TT wil heb je nu al pech smile.gif iedereen die op het dutch forum post wordt automatisch al geblacklist smile.gif


er zijn altijd al relatief veel dutch forumers geweest met TT. nu wel minder als een tijd terug.

This post was edited by Hellskin on Apr 8 2008 08:58am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll