d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Slapste Dii Char In Pvp
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 01:33pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 25 Mar 2008, 09:02)
Zoals in de Titel

PvP


Dan barbarian imo
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 01:35pm
Quote (Zompy @ Tue, 25 Mar 2008, 20:33)
Dan barbarian imo


speel jij wel d2?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 01:39pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 20:35)
speel jij wel d2?


Ja, zie bijna nooit barba's of het zijn noobs die zo dood gaan...
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 25 2008 01:45pm
Quote (Zompy @ Tue, Mar 25 2008, 08:39pm)
Ja, zie bijna nooit barba's of het zijn noobs die zo dood gaan...


Zoals jouw pala? happy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 01:46pm
Quote (Demonsangel @ Tue, 25 Mar 2008, 20:45)
Zoals jouw pala? happy.gif


We hadden het over baba's.... niet pala's...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 01:46pm
Quote (Zompy @ Tue, 25 Mar 2008, 20:39)
Ja, zie bijna nooit barba's of het zijn noobs die zo dood gaan...


lol
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 02:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 20:46)
lol


Wat is er zo grappig?
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 25 2008 02:10pm
Hangt echt af van de speler. Je kan met ieder char "ownen".
Het zwakste zijn eerder de chars die je kan absorbe.
En dan valt Sorceress denk al af.
Dus mijn vote gaat naar sorc.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 02:14pm
Quote (xycho2d @ Tue, 25 Mar 2008, 21:10)
Hangt echt af van de speler. Je kan met ieder char "ownen".
Het zwakste zijn eerder de chars die je kan absorbe.
En dan valt Sorceress denk al af.
Dus mijn vote gaat naar sorc.


Je kan melee asdorbe toch?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 25 2008 02:29pm
Quote (Zompy @ Tue, 25 Mar 2008, 21:14)
Je kan melee asdorbe toch?


denk 1 seconde na ok? melee sorc is niet sterk door de physical dmg, maar door de dmg die je krijgt van aura's en/of enchant..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll