d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 11,552
Joined: Sep 23 2007
Gold: 1,903.50
Mar 27 2008 07:07am
Quote (c0me @ Thu, 27 Mar 2008, 13:58)
hoe wil je goede dmg doen + 14k blizz soso of zo te absen ??


400 res+ 2 raven

elke rand smiter kan je 14 k dmg soso dan pakke.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 27 2008 07:11am
Quote (c0me @ Thu, 27 Mar 2008, 13:58)
hoe wil je goede dmg doen + 14k blizz soso of zo te absen ??


zeg me welke char, dan zeg ik je hoe ik t doen
Member
Posts: 11,552
Joined: Sep 23 2007
Gold: 1,903.50
Mar 27 2008 07:14am
Quote (JurK. @ Thu, 27 Mar 2008, 14:11)
zeg me welke char, dan zeg ik je hoe ik t doen


hoop dat ie dat zelf ook wel kan bedenke, anders is het miss tijd voor een andere game tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 27 2008 01:53pm
mijn ama owned het hardst

proof in signature wink.gif
Member
Posts: 4,249
Joined: Feb 8 2008
Gold: 16.00
Mar 27 2008 02:36pm
Quote (Hellskin @ Thu, Mar 27 2008, 08:53pm)
mijn ama owned het hardst

proof in signature wink.gif


holy crap! nice ama gek biggrin.gif
Member
Posts: 17,129
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,260.00
Mar 30 2008 02:07pm
java of bow tongue.gif?

java vind ik kut met de mana

bow noooit een goeie gemaakt of geprobeerd
Member
Posts: 5,959
Joined: Dec 28 2006
Gold: 0.46
Warn: 50%
Mar 31 2008 04:49pm
nee all
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 31 2008 11:58pm
Met speer zin ze wel ok....
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 5 2008 01:08pm
Quote (BuLLsEyE-PwNaGe @ Tue, 25 Mar 2008, 08:44)
lol


Member
Posts: 5,959
Joined: Dec 28 2006
Gold: 0.46
Warn: 50%
Apr 5 2008 09:53pm
Geen mening
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll