d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stomme Noorderlingen... > Praat Nl Of Praat Niet
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Mar 25 2008 09:02am
laatste keer geweest da ik zo'n topic maak >.<
banaantje komt wel weer STANDAARD stoer doen en mensen afkraken zoals altijd...
waarom trouwens de naam banaanmetbolhoed, is 1 banaan alleen te weinig voor je? fagg
banaan je ben echt STANDAARD een domme flikker die altijd t laatste woord wil hebben
mij best want je praat toch STANDAARD poep
maar ik heb STANDAARD een hekel aan STANDAARD de enige STANDAARD die ik heb
is de STANDAARD van me genakte fiets
ga maar effe laten zien wat je waard ben banaantje
met je verneukte d2jsp char pffff xD
en dan heb deze ook nog 30 warn... gaat lekker he NERD

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 09:26am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Tue, 25 Mar 2008, 13:45)
Aww, raakt je maagje overstuur van nare mensen op het internet? :'(


ja sad.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2008 09:42am
is die banaan zo erg?ohmy.gif
Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Mar 25 2008 09:49am
Quote (ADHDMusic @ Tue, Mar 25 2008, 03:42pm)
is die banaan zo erg?ohmy.gif

hij had eerst 100% warn met ze andere char en nu
banaanmetbolhoed ook alweer 30%
ja dus

Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Mar 25 2008 10:20am
Quote (DickDale @ Tue, 25 Mar 2008, 16:49)
hij had eerst 100% warn met ze andere char en nu
banaanmetbolhoed ook alweer 30%
ja dus


Vrees niet, niemand neemt je serieus.

Quote (BadBoyDeGekste)
doe neit alsof je meer bent dan mij of iemand hier en tiep normaal.. in duidelijke taal


Ohhh de ironie..
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 25 2008 10:32am
Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 03:49pm)
hij had eerst 100% warn met ze andere char en nu
banaanmetbolhoed ook alweer 30%
ja dus


Banaan heeft nooit 100% account gehad tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:12am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, 25 Mar 2008, 17:20)
Ohhh de ironie..


is niet normaal het

het was meer cynisme trouwens
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 11:13am
Quote (Sjaakje007 @ Tue, 25 Mar 2008, 17:32)
Banaan heeft nooit 100% account gehad tongue.gif


Het kan wel..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 25 2008 11:20am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 18:12)
is niet normaal het

het was meer cynisme trouwens


Dat is geen cynisme, dat is afgunst.

Schrijnende afgunst, waar de spreekwoordelijke honden geen brood van lusten, die door merg en been gaat.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:21am
Quote (Zompy @ Tue, Mar 25 2008, 05:13pm)
Het kan wel..


nee dat kan niet tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll