d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev13456714Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 27 2008 01:52pm
Quote (CorvX @ Sun, Mar 23 2008, 09:15pm)
Dat valt wel wat mee hehe, ik vindt het nog steeds super leuk om bij concertjes de pit in te springen.



heel toevallig heb ik dat afgelope weekend nog gedaan. echt blauwe plekken werk gewoon

heerlijk biggrin.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 30 2008 05:13pm
Quote (Hellskin @ Thu, 27 Mar 2008, 21:52)
heel toevallig heb ik dat afgelope weekend nog gedaan. echt blauwe plekken werk gewoon

heerlijk biggrin.gif


Hehe, dat had ik dus niet verwacht van jou. tongue.gif
Maar ehm, bij welke band? Of niets "noemenswaardig"?


OT: Naja om 't topic beetje in leven te houden.

Heb van 't weekend weer een hele lekkere hasj gehad, Twizla heet 't.
Had t nog nooit eerder gehad.

This post was edited by CorvX on Mar 30 2008 05:14pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 30 2008 05:18pm
Quote (CorvX @ Mon, Mar 31 2008, 12:13am)
Hehe, dat had ik dus niet verwacht van jou. tongue.gif
Maar ehm, bij welke band? Of niets "noemenswaardig"?


OT: Naja om 't topic beetje in leven te houden.

Heb van 't weekend weer een hele lekkere hasj gehad, Twizla heet 't.
Had t nog nooit eerder gehad.

Twizla, een keertje gerookt, was inderdaad niet verkeerd. smile.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 31 2008 08:22am
kheb nu wiet dat begint met een U.. weet niet welke.. mag de shop nog niet in tongue.gif
Member
Posts: 2,174
Joined: Apr 13 2006
Gold: 0.00
Mar 31 2008 09:15am
meer van wiet omdat het leuker is dan hasj.
van hasj zit je gwn chill buiten van wiet kan je nog eens doorslaan op je kop.

wiet => amnezia

hasj => marok / tempel hangt ervan af

This post was edited by drogehond on Mar 31 2008 09:16am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 31 2008 10:44am
van het weekend sweet magic haze gerookt beviel me goed biggrin.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 1 2008 08:35am
Quote (CorvX @ Sun, Mar 30 2008, 11:13pm)
Hehe, dat had ik dus niet verwacht van jou. tongue.gif
Maar ehm, bij welke band? Of niets "noemenswaardig"?



band? er was geen band. was op een hardcore feestje en dan niet de hardcore die jij luisterd wink.gif

soms neemt een maatje me weleens me naar bibelot (kweet niet of dat je wat zegt, een rockpodium ergens in dordt)
ik zou ook nog eens mee gaan naar een heel groot punk festival ergens in engeland. maarja dat is er nog nooit van gekomen.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 1 2008 08:40am
Groezrock binnen 6 weken!
Punk/hardcore met hopen heart.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 1 2008 02:11pm
Quote (Hellskin @ Tue, 1 Apr 2008, 16:35)
band? er was geen band. was op een hardcore feestje en dan niet de hardcore die jij luisterd wink.gif

soms neemt een maatje me weleens me naar bibelot (kweet niet of dat je wat zegt, een rockpodium ergens in dordt)
ik zou ook nog eens mee gaan naar een heel groot punk festival ergens in engeland. maarja dat is er nog nooit van gekomen.


Ah ok, wist niet dat bij "hardstyle hardcore?" gepit werd hehe. Daar dus binnekort ook maar ff langs, en bibelot ben ik zelf ook al een aantal keer geweest, zit in de buurt van annarris waar ik een tijd gewoont heb.

En groezrock ga ik niet heen, heb er 't geld niet voor aangezien ik binnekort ook al naar duitsland ga wat ook aardig wat geld kost.

This post was edited by CorvX on Apr 1 2008 02:13pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 2 2008 02:52am
offtopic noobs
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456714Next
Closed New Topic New Poll