Quote (Hellskin @ Thu, 27 Mar 2008, 21:52)
heel toevallig heb ik dat afgelope weekend nog gedaan. echt blauwe plekken werk gewoon
heerlijk

Hehe, dat had ik dus niet verwacht van jou.

Maar ehm, bij welke band? Of niets "noemenswaardig"?
OT: Naja om 't topic beetje in leven te houden.
Heb van 't weekend weer een hele lekkere hasj gehad, Twizla heet 't.
Had t nog nooit eerder gehad.
This post was edited by CorvX on Mar 30 2008 05:14pm