d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Multiboom!?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:51pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 06:50pm)
Zoals ik? biggrin.gif

als je in jezelf spamt wel
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:52pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, Mar 19 2008, 07:51pm)
als je in jezelf spamt wel


Nice.
Dat doe ik wel eens.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:53pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 06:52pm)
Nice.
Dat doe ik wel eens.


ik ben eerlijk
dat doe ik ook!
we hebben echt zo veel in gemeen biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:54pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, 19 Mar 2008, 19:53)
ik ben eerlijk
dat doe ik ook!
we hebben echt zo veel in gemeen biggrin.gif


get a freaking room !
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:55pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:54pm)
get a freaking room !


Is goed, betaal jij?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:03pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:55)
Is goed, betaal jij?


ik ben arm man tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll