d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Het Beste Voorbehoedsmiddel > Of: "wat Gebruikt Jouw Vriendin?"
Prev13456713Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Mar 19 2008 11:30am
Condoom + pil , kan nooit save genoeg zijn wink.gif

Geen enkel voorbehoedmiddel is 100% , and no second chance als het prijs is. (abortus ja...maar de vele neveneffecten dat het kan hebben....)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:30am
Quote (Wasbeertje @ Wed, 19 Mar 2008, 18:29)
tatooage heb je al, nu nog geen baan vinden als je groot bent en je word later een stereotype woonwagen vetlap.


jij snapt echt niets van het beroep hovenier he?

jij denkt zeker ook dat mensen die bij de gemeente perkjes bijhouden hovenier zijn?
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 11:36am
http://www.bswbedrijven.nl/

daar sta jij als je heel meschien tog nog een baan vind.
rechtsonder op de luxe grasmaaier.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:37am
Quote (Wasbeertje @ Wed, 19 Mar 2008, 18:36)
http://www.bswbedrijven.nl/

daar sta jij als je heel meschien tog nog een baan vind.
rechtsonder op de luxe grasmaaier.


ik ben bezig met tuinarchitectuur, sukkeltje...
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:30pm)
jij snapt echt niets van het beroep hovenier he?

jij denkt zeker ook dat mensen die bij de gemeente perkjes bijhouden hovenier zijn?


Waarom word je niet gewoon een dronken piraat?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:39am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:38)
Waarom word je niet gewoon een dronken piraat?


volgend jaar miss ^^

ow kga trouwens volgend jaar met carnaval met een groep vrienden kop kaalscheren en dan als echte gabbers met van die ouwe ausies en nikies
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Mar 19 2008 11:40am
waarom gaat alles in discussie in dit forum..
kunnen we voor eens niet eens on topic blijven?
en voor mij zal het tog zowaar de pil zijn of spiraaltje.
condooms zijn wel goed als je juist begint te daten of one night standjes hebt.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:41am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:39pm)
volgend jaar miss ^^

ow kga trouwens volgend jaar met carnaval met een groep vrienden kop kaalscheren en dan als echte gabbers met van die ouwe ausies en nikies


Uhuh.. dan ben je toch geen piraat? sleep.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:42am
Quote (muizenscheet @ Wed, 19 Mar 2008, 18:40)
waarom gaat alles in discussie in dit forum..
kunnen we voor eens niet eens on topic blijven?
en voor mij zal het tog zowaar de pil zijn of spiraaltje.
condooms zijn wel goed als je juist begint te daten of one night standjes hebt.


men vriendin zegt dat ze met de pil ook haar menstruatie kan regelen zegmaar veranderen wanneer ze het wil ohmy.gif

weer een voordeel imo
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 11:42am
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 05:41pm)
Uhuh.. dan ben je toch geen piraat? sleep.gif


hoveniersschool.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456713Next
Closed New Topic New Poll