Quote (ZenedIsLosered @ Tue, 18 Mar 2008, 21:48)
Forumsletje = dat rotjoch
Flatulence = Xepo
Wasbeertje = Eduard nog steeds
ZenedIsLosered = De man die accounts verstopt in zijn account jo
Remy, nog nooit gezien dat Xepo een nieuw account aanmaakt omdat hij een dagje weg is. Hij heeft ook maar ~6 accounts gehad tot nu toe, geloof ik.
Ja, vond het enerzijds ook vreemd, maar jij typt (van wat ik gelezen heb) correct Nederlands, dat doen er niet zo veel hier...