d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 18 2008 03:56pm
Quote (ZenedIsLosered @ Tue, 18 Mar 2008, 21:48)
Forumsletje = dat rotjoch
Flatulence = Xepo
Wasbeertje = Eduard nog steeds
ZenedIsLosered = De man die accounts verstopt in zijn account jo

Remy, nog nooit gezien dat Xepo een nieuw account aanmaakt omdat hij een dagje weg is. Hij heeft ook maar ~6 accounts gehad tot nu toe, geloof ik.


Ja, vond het enerzijds ook vreemd, maar jij typt (van wat ik gelezen heb) correct Nederlands, dat doen er niet zo veel hier...
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 18 2008 03:59pm
Hehehehe, drukke dag, dat is alles!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 18 2008 05:12pm
1e rotmuziek
2e het ziet er niet uit ^^

ben het eens met muizenscheet
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Mar 18 2008 06:51pm
OMG DIT IS ZO VET!!!!!!11111!!!!11!1
JE MAAKT GELIJK EEN GOEDE INDRUK OP ELK KANKERTERINGWIJF
WOOTTTTT TECHTONIK FTW

stel je voor dat je zo staat te dansen in het midden van de dans vloer...
echt respect dan.. ZO VET!!!!

This post was edited by Software on Mar 18 2008 06:51pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 01:56am
Quote (Software @ Wed, Mar 19 2008, 01:51am)
OMG DIT IS ZO VET!!!!!!11111!!!!11!1
JE MAAKT GELIJK EEN GOEDE INDRUK OP ELK KANKERTERINGWIJF
WOOTTTTT TECHTONIK FTW

stel je voor dat je zo staat te dansen in het midden van de dans vloer...
echt respect dan.. ZO VET!!!!


OMG! JA!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 02:00am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 08:56)
OMG! JA!


OF NIET DAN !!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 03:16am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 09:00am)
OF NIET DAN !!


JA MAN!
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 19 2008 03:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 01:12am)
1e rotmuziek
2e het ziet er niet uit ^^

ben het eens met muizenscheet


Niks aan toe te voegen smile.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 19 2008 08:01am
Quote (Software @ Wed, Mar 19 2008, 12:51am)
OMG DIT IS ZO VET!!!!!!11111!!!!11!1
JE MAAKT GELIJK EEN GOEDE INDRUK OP ELK KANKERTERINGWIJF
WOOTTTTT TECHTONIK FTW

stel je voor dat je zo staat te dansen in het midden van de dans vloer...
echt respect dan.. ZO VET!!!!


idd ik zou er ook respect voor hebben dat die persoon zicht in publiek zo belachelijk durft maken
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 09:00am)
OF NIET DAN !!


OMG-PvP !!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll