d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol Edu *uitleg*
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:01am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 19 2008, 06:00pm)
ja maar nu weet gehawkt het iig ook ^^ biggrin.gif
naja credit voor die info kan naar xepo.


w00t! Chill man, het is gehaktdag.
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Mar 19 2008 11:03am
Quote (Sjaakje007 @ Tue, Mar 18 2008, 05:12pm)
hoi oude man van 73 die zich voordoet als een lekkere tienermeisje


i lol'd rofl.gif


Quote (Zompy @ Tue, Mar 18 2008, 07:33pm)
Jij hebt geeneens een avatar dus hou je mond, mja je bent nu toch al geloserd.


omg sad.gif wor ik nu ook gelosered?

This post was edited by teunverstraten on Mar 19 2008 11:05am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:10am
Quote (teunverstraten @ Wed, Mar 19 2008, 06:03pm)
omg sad.gif wor ik nu ook gelosered?


Vast.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll