d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Iemand Mij Uitkeggen............ > Wat Ik Fout Gedaan Heb?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 19 2008 02:22pm
ehm, dis geen chat.............

ik ben nog steeds banned :S wat kwam er na 3 dagen ban, een week ban tog?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 02:26pm
Quote (PYF_Secret @ Wed, Mar 19 2008, 08:22pm)
ehm, dis geen chat.............

ik ben nog steeds banned :S wat kwam er na 3 dagen ban, een week ban tog?


of maand, jaar, eeuw of decenium
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 19 2008 02:39pm
Quote (PYF_Secret @ Wed, 19 Mar 2008, 21:22)
ehm, dis geen chat.............

ik ben nog steeds banned :S wat kwam er na 3 dagen ban, een week ban tog?


Verander je IP, miss werkt het.

Idd, een week.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 19 2008 02:41pm
Quote (Zompy @ Wed, 19 Mar 2008, 22:39)
Verander je IP, miss werkt het.


hoe verander ik die?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 02:43pm
Quote (PYF_Secret @ Wed, Mar 19 2008, 08:41pm)
hoe verander ik die?


ik wou even een link posten maar daar heb ik al es warn voor gehad
google het ff zelf wink.gif
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 19 2008 02:57pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, 19 Mar 2008, 22:43)
ik wou even een link posten maar daar heb ik al es warn voor gehad
google het ff zelf wink.gif


pm me dan een link ^^

of beschrijf de link wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 12:45am
Quote (PYF_Secret @ Wed, 19 Mar 2008, 21:57)
pm me dan een link ^^

of beschrijf de link wink.gif


jajaja, doe dat beschrijf de link hahahhaaahahah ^^^^

ja hij was zo heel lang he met zo'n streep eronder

en als je erop klikt dan kom je ineens op een andere website

owja, owja, hij begon met iets dat leek op http


snap je em nu?!!

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 20 2008 12:45am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 20 2008 01:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 08:45)
jajaja, doe dat beschrijf de link hahahhaaahahah ^^^^

ja  hij was zo heel lang he met zo'n streep eronder

en als je erop klikt dan kom je ineens op een andere website

owja, owja, hij begon met iets dat leek op http


snap je em nu?!!


Het rotte is dat jij écht denkt dat je grappig bent.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 01:32am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Mar 2008, 08:19)
Het rotte is dat jij écht denkt dat je grappig bent.


nee het rotte is dat jij een saaie debiel bent die er altijd op moet reageren, wrom ga je niet met je vriendje naar een toneel stuk kijken?

owja ik ben hier niet om jou aan het laggen te maken kzou niet durven
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 20 2008 01:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 09:32)
nee het rotte is dat jij een saaie debiel bent die er altijd op moet reageren, wrom ga  je niet met je vriendje naar een toneel stuk kijken?

owja ik ben hier niet om jou aan het laggen te maken kzou niet durven


Ik lag heel veel ja, vannacht in bed nog. Of maak ik nu grappen dat je slecht kan lezen, schrijven? Om jou lachen zou ik best willen, maar één probleem: je bent niet grappig.

Echt waar niet, het spijt me. Skulvar doet me heel soms nog wel eens een glimlach vertonen, maar jij.. tja.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll