Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 09:32)
nee het rotte is dat jij een saaie debiel bent die er altijd op moet reageren, wrom ga je niet met je vriendje naar een toneel stuk kijken?
owja ik ben hier niet om jou aan het laggen te maken kzou niet durven
Ik lag heel veel ja, vannacht in bed nog. Of maak ik nu grappen dat je slecht kan lezen, schrijven? Om jou lachen zou ik best willen, maar één probleem: je bent niet grappig.
Echt waar niet, het spijt me. Skulvar doet me heel soms nog wel eens een glimlach vertonen, maar jij.. tja.