d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tatoeage ^
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 17 2008 01:05pm
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Mar 2008, 20:53)
Welk sterretje vind je nou het mooist? Die op je onderarm, tussen je duim en wijsvinger of die van een man?


Eerlijk gezegt toch die op me Onder Arm.

En toch wel Lief hoor van je dat jij bij elke post die ik maak zo soort opmerking moet maken, volgens mij vind je het wel stiekem beetje leuk dat ik BI ben, nou jammer voor jou dan stuur ik maar geen foto door met foto van mijzelf wink.gif.

Quote (CorvX @ Mon, 17 Mar 2008, 20:29)
Ik wil zelf ook een tattoo tussen me duim en wijsvinger hebben, heb er op 't moment 3 stipjes staan die ik echt al heel lang heb. Wil er iets overheen doen denk ik.


Wat je ook kan doen is gewoon zelf iets op je hand tekenen en kijken of het wat is of ga gewoon is een Tatoeage shop binnen. wink.gif daar heb je genoeg keus.

This post was edited by tenshinhan on Mar 17 2008 01:05pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 17 2008 01:12pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 17 Mar 2008, 20:05)
En toch wel Lief hoor van je dat jij bij elke post die ik maak zo soort opmerking moet maken, volgens mij vind je het wel stiekem beetje leuk dat ik BI ben, nou jammer voor jou dan stuur ik maar geen foto door met foto van mijzelf wink.gif.


Ik heb de zin vier keer gelezen, en ik geloof dat ik de betekenis achterhaald heb.

Echt verdomd jammer, zeg!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 17 2008 01:46pm
Quote (Demonsangel @ Mon, 17 Mar 2008, 16:19)
see me care en wow dat sterretje maakt jou zo cool


Ja he? wink.gif van jou geleerd...
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 17 2008 01:49pm
Waar ik zelf ook aan zit tedenken is.

Om een Teken van het Transformers Logo op me Linker Schouder of Rechter Borst kast te doen

En ergens nog een Halo Teken (The game Halo afcourse)
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 17 2008 01:51pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 17 Mar 2008, 20:49)
Waar ik zelf ook aan zit tedenken is.

Om een Teken van het Transformers Logo op me Linker Schouder of Rechter Borst kast te doen

En ergens nog een Halo Teken (The game Halo afcourse)


Heb je er over nagedacht hoe je dit over 10 jaar vindt? misschien vindt je transformers nu wel 'hip' maar over 5 jaar niet meer
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 17 2008 02:00pm
Quote (Zompy @ Mon, 17 Mar 2008, 21:51)
Heb je er over nagedacht hoe je dit over 10 jaar vindt? misschien vindt je transformers nu wel 'hip' maar over 5 jaar niet meer


Ja Dat heb ik zeker, maarjah dat is het zelfde als je ouder word wat dan > Bedoel rimpels over je lichaam 70+ wink.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 17 2008 02:09pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 17 Mar 2008, 21:00)
Ja Dat heb ik zeker, maarjah dat is het zelfde als je ouder word wat dan > Bedoel rimpels over je lichaam 70+ wink.gif


Sommige mensen hebben op hun 45 al rimpels tongue.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 17 2008 02:11pm
Quote (Zompy @ Mon, 17 Mar 2008, 22:09)
Sommige mensen hebben op hun 45 al rimpels tongue.gif


Ben PindaKaas zal dus wel mee vallen
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 17 2008 02:35pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 17 Mar 2008, 20:49)
Waar ik zelf ook aan zit tedenken is.
Om een Teken van het Transformers Logo op me Linker Schouder of Rechter Borst kast te doen
En ergens nog een Halo Teken (The game Halo afcourse)

Laat jij logo's van spelletjes tatoeëren?

Lijkt wel alsof heel wat mensen hier ontsnapt zijn uit Fabioladorp.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 17 2008 02:40pm
Quote (�?NNI @ Mon, 17 Mar 2008, 22:35)
Laat jij logo's van spelletjes tatoeëren?

Lijkt wel alsof heel wat mensen hier ontsnapt zijn uit Fabioladorp.


Ik heb Baal en Mephisto net boven mijn billen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll