Quote (WemyNM @ Mon, 17 Mar 2008, 20:53)
Welk sterretje vind je nou het mooist? Die op je onderarm, tussen je duim en wijsvinger of die van een man?
Eerlijk gezegt toch die op me Onder Arm.
En toch wel Lief hoor van je dat jij bij elke post die ik maak zo soort opmerking moet maken, volgens mij vind je het wel stiekem beetje leuk dat ik BI ben, nou jammer voor jou dan stuur ik maar geen foto door met foto van mijzelf

.
Quote (CorvX @ Mon, 17 Mar 2008, 20:29)
Ik wil zelf ook een tattoo tussen me duim en wijsvinger hebben, heb er op 't moment 3 stipjes staan die ik echt al heel lang heb. Wil er iets overheen doen denk ik.
Wat je ook kan doen is gewoon zelf iets op je hand tekenen en kijken of het wat is of ga gewoon is een Tatoeage shop binnen.

daar heb je genoeg keus.
This post was edited by tenshinhan on Mar 17 2008 01:05pm