Quote (WemyNM @ Fri, 14 Mar 2008, 19:41)
Ik heb het gevoel, dat jij je beledigd voelt. Herken jij dit?
Waar komt dit gevoel vandaan?
Ik heb het idee, dat je moeite hebt om de manier van redeneren of het gebruik van woorden over een bepaald thema.
Verder heb ik het gevoel, dat je niet heel erg constructief bijdraagt aan deze topic. Wat ik overigens door liet schemeren, is een kwaliteit van je.
Je hebt ooit gemeld, dat je als hovenier werkt. Dit vind je leuk en dit kan je goed. Als ik het me goed herinner, heb ik je ook positief zien uitlaten over de materiele beloning die je hiervoor krijgt.
Ik vind het leuk voor je, dat je in dit beroep je plaats hebt gevonden.
Wat ik de laatste tijd ook merk, is dat jouw aanwezigheid hier weinig op prijs gesteld wordt. Het merendeel van jouw antwoorden bestaat uit de lettercombinatie "lol" of een overdaad aan "^" tekens.
Dit voegt niets toe. Hier zit niemand op te wachten én het wordt ergerlijk.
Dan stel ik jou de vraag: waarom doe je dit?
Waarom besteed je tijd op een plek, waar je niet (meer?) positief wordt ontvangen. Waarom laat je je constant beledigen en waarom wind je je op in een topic zoals deze. Waarom gebruik je excessief taalgebruik in de vorm van "achterlijk" en "debiel". Wat is de reden tot het overgaan van schelden? De eerste conclusie die ik daaruit trek, heb ik in de eerste zin van dit antwoord geschreven.
Daarom, Badboydegekste, daarom antwoordde ik in het door jouw geciteerde stuk, waarop jij reageerde.
Zeker in deze topic zou jij de slimste moeten zijn, door geen wangedrag te vertonen. Je haalt meer plezier en voldoening uit jouw hoveniersbestaan.
Doe dan iedereen, maar bovenal jezelf een plezier om daar meer in te steken. Op die manier doen wij waar wij goed in zijn, en doe jij waar jij goed in bent, en zit niemand elkaar dwars, of hoeft niemand kwaad te worden over getypte woorden.
Zie dit dan ook niet als belediging, maar als raad. Ik weet vrijwel niets van het beroep hovenier, ik ga om die reden ook geen rare dingen daarover zeggen, en bombadeer het ook niet tot een baantje voor achterlijke debielen.
heb jij al mijn posts wel gelezen hier?
ik probeerde serieus te blijven en ontopic maar die wuben vond dat kennelijk een grap waard
en hoevaak ik lol en "^" gebruik dat maak ik zelf wel uit en ook waar en wanneer ik post
jullie zitten allebei altijd te doen alsof je alles weet met je ruime woordenschat nou ik moet het ff eerlijk zeggen ik ben trots op je.
ik wou dat ik je vader was dan kreeg je meer zakgeld.
en jullie roepen ook al weken dat hovenier een achterlijk beroep is voor debielen. (niet letterlijk maar dat bedoelen jullie wel.)
ik geef daar vrij weinig om want ik weet dat het meer inhoud dan schoefelen die ik dit jaar trouwens miss half uurtje vast heb gehouden -.-
zolang jullie op mij blijven reageren ga ik door met deze onzin wemy en wuben
en wil je in het gevolg minder op mij letten ik voel me op deze manier nogal aangerand..
This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 14 2008 01:06pm