☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Commandos 1,2,3 > Iemand Ooit Gespeeld?
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 991
Replies: 50
Track Topic
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#41
Mar 11 2008 02:24am
Quote (Falkerakatim @ Tue, 11 Mar 2008, 07:13)
jij bent precies een sexueel gefrustreerde tiener die op fora andere mensen gaat beledigen omdat hij op school word gepest door alle kindjes van zijn klas en geen lief kan krijgen door de grote hoeveelheid acné die de puberteit met zich meebrengt.
EWAAAA Falkerakatim, wat ben je gefrustreerd. Heb je in de circus niet genoeg truucjes geleerd?
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#42
Mar 11 2008 09:51am
Quote (WemyNM @ Tue, Mar 11 2008, 08:24am)
EWAAAA Falkerakatim, wat ben je gefrustreerd. Heb je in de circus niet genoeg truucjes geleerd?
het circus
back to school please
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#43
Mar 11 2008 10:48am
Kaaskop, jouw koelkast ligt vol met varkensvlees en bier.
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#44
Mar 11 2008 10:58am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Mar 11 2008, 04:48pm)
Kaaskop, jouw koelkast ligt vol met varkensvlees en bier.
ik ben uit belgie en mijn bier (alleen trappisten) staat in de kelder...
This post was edited by Falkerakatim on Mar 11 2008 11:06am
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#45
Mar 11 2008 11:03am
Quote (Falkerakatim @ Tue, 11 Mar 2008, 17:58)
ik ben uit belgie en mijn bier (alleen trappisten) staan in de kelder...
Mijn bier staat*.
Maar ontopic, nee heb nooit Commandos gespeeld.
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#46
Mar 11 2008 11:06am
Quote (uNoTopia @ Tue, Mar 11 2008, 05:03pm)
Mijn bier staat*.
Maar ontopic, nee heb nooit Commandos gespeeld.
hehe ok ^^ domme fout
mja .. eindelijk nog iemand die ontopic probeert te blijven ..
de mensen hier vinden het leuker om gewoon te verwijten
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#47
Mar 11 2008 11:54am
Quote (WemyNM @ Tue, Mar 11 2008, 10:24am)
EWAAAA Falkerakatim, wat ben je gefrustreerd. Heb je in de circus niet genoeg truucjes geleerd?
Ik vergeet nooit een gezicht, maar in jouw geval maak ik graag een uitzondering.
?_?
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#48
Mar 11 2008 01:04pm
Puisten ftw!
Da's een blijvende strijd in mijn geval.
There's a party on my face and all zits are invited!
Owja, heb ook nog commando's gespeeld, ben maar tot lvl 9 ofzo geraakt, dan een verkeerde save gemaakt waar ik steeds bij stierf.
Ben er dan maar met gestopt
This post was edited by Ov2rkill on Mar 11 2008 01:09pm
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#49
Mar 11 2008 01:12pm
Quote (Flatulence @ Tue, 11 Mar 2008, 18:54)
Ik vergeet nooit een gezicht, maar in jouw geval maak ik graag een uitzondering.
?_?
Klappen van het riem van mijn vader zijn genadeloos, maar ja, de leven draait door, wat er ook is.
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#50
Mar 11 2008 01:48pm
Quote (WemyNM @ Tue, Mar 11 2008, 09:12pm)
Klappen van het riem van mijn vader zijn genadeloos, maar ja, de leven draait door, wat er ook is.
Beledigingen zijn erg vernederend voor hem die ze uitspreekt, als ze de ander niet kunnen vernederen.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact