d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Closed Topics
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 8 2008 07:24am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Mar 8 2008, 02:23pm)
Hij bedoelde jou niet, genie.


Oeps, zag mijn zin, dacht dat ie mij bedoelde.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 8 2008 07:27am
Quote (Ov2rkill @ Sat, 8 Mar 2008, 15:24)
Oeps, zag mijn zin, dacht dat ie mij bedoelde.


Wat is AZG?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 8 2008 07:43am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Mar 8 2008, 02:27pm)
Wat is AZG?


Artsen zonder grenzen, of iets soortgelijk.
'k Zal er in de grote vakantie wellicht meer over weten.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 8 2008 09:00am
Dan had ie het tegen mij denk ik
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 8 2008 09:59am
Quote (Ov2rkill @ Sat, 8 Mar 2008, 15:43)
Artsen zonder grenzen, of iets soortgelijk.
'k Zal er in de grote vakantie wellicht meer over weten.


Geinig. Ik heb er ook nog even aan zitten denken om iets soortgelijks te doen, maar ik kwam te dicht bij het geld verdienen en ben toch maar mijn master jaar ingegaan. Hopelijk sla jij een wat nobeler pad in.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 10 2008 09:44am
Hmm er zitten wel redelijke posts tussen..
Maja, ik ben het er mee eens dat het dutch forum al ver heen was toen ik hier kwam..
maar zelfs vergeleken met nu was het toen leuk en gezellig.
Ook krijg ik nu weer te horen dat ik doe alsof ik een meisje ben, wat ik ook wel weer had verwacht.
Maar gelukkig zijn er ook leuke mensen, die denken voordat ze wat zeggen en denken of het wel zo kan wezen of ik een meisje ben of niet?
Ben wel meer meisjes tegen gekomen op d2 en d2jsp hoor.

Maargoed, vind het aardig dat sommige voor me opkomen, zoals Demian en Eric smile.gif
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Mar 10 2008 02:47pm
Quote (Apachai @ Mon, Mar 10 2008, 03:44pm)
Hmm er zitten wel redelijke posts tussen..
Maja, ik ben het er mee eens dat het dutch forum al ver heen was toen ik hier kwam..
maar zelfs vergeleken met nu was het toen leuk en gezellig.
Ook krijg ik nu weer te horen dat ik doe alsof ik een meisje ben, wat ik ook wel weer had verwacht.
Maar gelukkig zijn er ook leuke mensen, die denken voordat ze wat zeggen en denken of het wel zo kan wezen of ik een meisje ben of niet?
Ben wel meer meisjes tegen gekomen op d2 en d2jsp hoor.

Maargoed, vind het aardig dat sommige voor me opkomen, zoals Demian en Eric smile.gif


niets van aantrekken zeide sommige van mij ook in het begin toen ik begon op d2jsp heb me er niets van aangetrokken al die jaren wink.gif
en nu zit ik soms met een paar irl friends op d2jsp of op diablo

en voor een goede mod op dutch forum ik denk aan 3 mensen die er wel geschikt voor kunnen zijn

hellskin zou wel een hele goede wezen
triple_han denk ik ook wel ik mag hem niet zo erg maar die jongen pikt niets en dat moet je hier hebben maak je fout dan gelijk close topic en geef warn wink.gif
en restraindedlove zou ook best wel goede mod wezen voor dutch forum

feargod is hellaas retired
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 10 2008 03:06pm
mijn dag was slecht...


tot ik dit las:


Quote (xxrey-apoxx @ Mon, 10 Mar 2008, 21:47)
feargod is hellaas retired


hahaha
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 10 2008 11:55pm
rolleyes.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 12 2008 04:30am
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, Mar 10 2008, 09:47pm)
niets van aantrekken zeide sommige van mij ook in het begin toen ik begon op d2jsp heb me er niets van aangetrokken al die jaren wink.gif
en nu zit ik soms met een paar irl friends op d2jsp of op diablo

en voor een goede mod op dutch forum ik denk aan 3 mensen die er wel geschikt voor kunnen zijn

hellskin zou wel een hele goede wezen
triple_han denk ik ook wel ik mag hem niet zo erg maar die jongen pikt niets en dat moet je hier hebben maak je fout dan gelijk close topic en geef warn wink.gif
en restraindedlove zou ook best wel goede mod wezen voor dutch forum

feargod is hellaas retired


Ach ik ben er ook me opgehouden me boos te maken om die kindertjes..

Maargoed, ik denk niet dat het jammer is dat Feargod retired is, hij deed niet echt veel hier..
Maar ik denk dat restainedlove wel goed zou zijn ja, en Hellskin mss ook wel ja smile.gif

Maargoed, ben er nog niet zo superlang dus ik weet niet precies tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll