Quote (Apachai @ Mon, Mar 10 2008, 03:44pm)
Hmm er zitten wel redelijke posts tussen..
Maja, ik ben het er mee eens dat het dutch forum al ver heen was toen ik hier kwam..
maar zelfs vergeleken met nu was het toen leuk en gezellig.
Ook krijg ik nu weer te horen dat ik
doe alsof ik een meisje ben, wat ik ook wel weer had verwacht.
Maar gelukkig zijn er ook leuke mensen, die denken voordat ze wat zeggen en denken of het wel zo kan wezen of ik een meisje ben of niet?
Ben wel meer meisjes tegen gekomen op d2 en d2jsp hoor.
Maargoed, vind het aardig dat sommige voor me opkomen, zoals Demian en Eric

niets van aantrekken zeide sommige van mij ook in het begin toen ik begon op d2jsp heb me er niets van aangetrokken al die jaren

en nu zit ik soms met een paar irl friends op d2jsp of op diablo
en voor een goede mod op dutch forum ik denk aan 3 mensen die er wel geschikt voor kunnen zijn
hellskin zou wel een hele goede wezen
triple_han denk ik ook wel ik mag hem niet zo erg maar die jongen pikt niets en dat moet je hier hebben maak je fout dan gelijk close topic en geef warn

en restraindedlove zou ook best wel goede mod wezen voor dutch forum
feargod is hellaas retired