d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Bustopic Vervolgd > Niet Nederlandse Mods Verkankeren De Shi
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:32pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, Mar 3 2008, 09:31pm)
ooit gehoord van sarcasme en dergelijken?


Lees laatste zin nog es.. (na de komma)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:33pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 3 Mar 2008, 22:28)
ik kom ook altijd op t station, maar helaas niet breda.
kom wel een paar oude d2jspers tegen die nog maar bekend zijn bij max.3 personen hier.
jmmr, meestal praat ik niet met ze, en als ik dan niet met ze praat praat ik niet old-school over de old-school tijd dat alles nog goed was


ik vindt dit echt het beste! wat ik deze hele avond heb gelezen, bedankt.

geen sarcasme btw

Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:32)
Lees laatste zin nog es.. (na de komma)


zucht..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 3 2008 03:34pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:39pm
Het zal wel... santa.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:51pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:39)
Het zal wel... santa.gif


Wat?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll