Quote (Tha_Axid @ Mon, 3 Mar 2008, 22:28)
ik kom ook altijd op t station, maar helaas niet breda.
kom wel een paar oude d2jspers tegen die nog maar bekend zijn bij max.3 personen hier.
jmmr, meestal praat ik niet met ze, en als ik dan niet met ze praat praat ik niet old-school over de old-school tijd dat alles nog goed was
ik vindt dit echt het beste! wat ik deze hele avond heb gelezen, bedankt.
geen sarcasme btw
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:32)
Lees laatste zin nog es.. (na de komma)
zucht..
This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 3 2008 03:34pm