d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Erectie Tijdens Dansen > Wat Moet Ik Dan Doen???
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 1 2008 04:42pm
Quote (OverRedenHondje @ Sat, 1 Mar 2008, 22:30)
1. dat is kansleaus.
2. Het gaat hier niet om Fappen en ''het desbetreffende persoon pakte zelf mijn hand''
3. ik moet hier eigenlijk helemal niet over dit soort dingen praten omdat ik bepaald emesnen van school ken die weten dat ik hier weleens post en dat staat dan behoorlijk stom dat ik een hier een topic over maak.


ja idd, dat ben je ook..
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 04:45pm
Quote (Zened @ Sat, Mar 1 2008, 10:42pm)
ja idd, dat ben je ook..


Ik heb je net een PM gestuurd want je hebt iets gewonnen!!!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 1 2008 04:50pm
Quote (OverRedenHondje @ Sat, Mar 1 2008, 10:30pm)
en een stijve is hetzelfde als een erectie. en ik had nog geen stijve ik had een ''SEMI erectie''


Viagra kan helpen
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 04:55pm
IK HEB GEEN STIJVE NODIG TIJDENS HET DANSEN
het gaat erom of het fout is of niet om je meisje te laten merken dat je er een hebt.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 1 2008 04:57pm
Quote (OverRedenHondje @ Sat, 1 Mar 2008, 23:55)
IK HEB GEEN STIJVE NODIG TIJDENS HET DANSEN
het gaat erom of het fout is of niet om je meisje te laten merken dat je er een hebt.


omg hoe oud ben jij he? 12 zeker
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 05:00pm
Quote (OverRedenHondje @ Sat, Mar 1 2008, 10:55pm)
IK HEB GEEN STIJVE NODIG TIJDENS HET DANSEN
het gaat erom of het fout is of niet om je meisje te laten merken dat je er een hebt.


Het is fout, geef je stijve zachte klopjes onder de schaft omdat te laten merken. Geef hem een week geen voedsel om aan te tonen dat het menens is.

Hmmm, vroeger was het een compliment om het slettebakje aan te tonen dat ze goed kan dansen. Tegenwoordig weet ik het niet meer.

Edit: Zened, alsjeblieft.

This post was edited by InJullieHAAAAARDT on Mar 1 2008 05:01pm
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 05:54pm
ah het boeit me geen fuck zodra het meisje klaagt zeg ik dat het haar schuld is biggrin.gif
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 2 2008 02:55am
Quote (OverRedenHondje @ Sat, 1 Mar 2008, 14:17)
maar ik houdt niet van weide kleeding! sad.gif
en sex hebben met een meisje is iets principieels! want zegmaar een hoop mensen van basisschool hebben alwel gebatst en ik dan nog niet en dat vind ik behoorlijk slecht van mezelf.
maar als het vaker gebeurd is er denk ik niks aan de hand. meschien was het ook wel diegene haar bedoeling.


hoe oud ben je?

lang niet iedereen heeft al sex gehad voor zijn 17e, ik ben 21, bijna 22 en ben nog maagd, en ik ken nog meer mensen die net zo oud zijn en maagd.

er is niets slechts aan om laat ontmaagd te worden
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 2 2008 03:31am
Quote (PYF_Secret @ Sun, 2 Mar 2008, 09:55)
hoe oud ben je?

lang niet iedereen heeft al sex gehad voor zijn 17e, ik ben 21, bijna 22 en ben nog maagd, en ik ken nog meer mensen die net zo oud zijn en maagd.

er is niets slechts aan om laat ontmaagd te worden


komt allemaal door de media van tegenwoordig.
die paar mensen die op hun 8e al ontmaagd zijn komen in t nieuws
en dat zijn ook de mensen die t allemaal rondschreeuwen, de rest zijn gewoon meelopers
is net als met bier drinken, zijn mss 5 mensen van de 50 die t lkkr vinde de rest drinkt t om er bij te horen,
en ja nu gaat iedereen huile, maar ik weet dat ik gelijk heb

This post was edited by Tha_Axid on Mar 2 2008 03:32am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 2 2008 06:14am
Quote (OverRedenHondje @ Sat, 1 Mar 2008, 23:30)
1. dat is kansleaus.
2. Het gaat hier niet om Fappen en ''het desbetreffende persoon pakte zelf mijn hand''
3. ik moet hier eigenlijk helemal niet over dit soort dingen praten omdat ik bepaald emesnen van school ken die weten dat ik hier weleens post en dat staat dan behoorlijk stom dat ik een hier een topic over maak.


1. Ha, probeer het maar eens.
2. Dan is het nog erger; dan had je d'r moeten batsen.
3. Nogal.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll