d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Voor Hond?
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 29 2008 08:16am
Quote (Zompy @ Fri, 29 Feb 2008, 09:06)
Wat voor karakter moet je hond hebben? moet ie bijv er lief uitzien? wil je veel met de hond doen en wil je een grote of kleine hond?


Hoe die eruit ziet maakt me opzich niet zoveel uit, en hij hoeft er ook helemaal niet gevaarlijk uit te zien ofzo.
Maar ik wil niet een te kleine hond, maar ook niet te grote. Een beetje lenige hond dus, zodat ie eventueel ook niet veel problemen heeft met traplopen.

@ de rest, bedankt voor het reageren, ik zit nog steeds te denken aan een herder of nog een cane corso.
@ Tenshinhan: Ik heb gehoord dat je zulke honden niet zo snel los kan laten lopen aangezien ze snel weglopen. Kan niet kloppen hoor, maar ik heb liever een hond die ik naar een jaar of 2 gewoon los kan hebben terwijl ik op de fiets zit bijvoorbeeld.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 29 2008 10:29am
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Thu, Feb 28 2008, 07:27pm)

lol. kira is yo LittlePrincess?


grote MUCSCHTERLANDERS>>all

als ze kleine kinderen zien gaan ze focking hard blaffen en springen

dit is pas een hond.
ik bedoel was pas een hond.

OMG OMG EDUARDS HAAR IS KLEINER GEWORDEN!!


This post was edited by Wasbeertje on Feb 29 2008 10:31am
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Feb 29 2008 12:27pm
American Stafford biggrin.gif
Member
Posts: 955
Joined: Mar 11 2004
Gold: 1,042.00
Feb 29 2008 01:31pm
Husky's zijn baas
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 29 2008 01:39pm
Quote (Gravit-IcE @ Fri, 29 Feb 2008, 20:31)
Husky's zijn baas


^__^
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 29 2008 01:49pm
Amerikaanse stafford heb ik ook aan gedacht, maar de puppy's zijn meestal heel duur.
Husky's heb ik eerder hier al ergens gezegd, ik heb gehoord van vrieden enzo dat je die beesten eigenlijks niet los kan laten aangezien ze heel snel wegrennen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 29 2008 01:52pm
eduardus is naar de kapper geweest en ziet er nog steeds uit als een bleeke schrielle kanker alto
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 29 2008 02:10pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 29 Feb 2008, 20:52)
eduardus is naar de kapper geweest en ziet er nog steeds uit als een bleeke schrielle kanker alto


oho eric doe is lief!!

ik vind m wel sexy xD heb je nu onderhand een vriendin.. xD edutjeeeeeee!! tongue.gif
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Feb 29 2008 02:50pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 29 2008, 07:52pm)
eduardus is naar de kapper geweest en ziet er nog steeds uit als een bleeke schrielle kanker alto

Jij bent psychies gezien zo labiel dat je tatoos neemt van overleden focking familie.
ja ik ben wat bleek door mij webcam met ''brightlight'' technologie biggrin.gif hij moet ook op manueel kunnen... heb daar ff geen tijd voor.
Quote (CpTJenJen @ Fri, Feb 29 2008, 08:10pm)
oho eric doe is lief!!

ik vind m wel sexy xD heb je nu onderhand een vriendin.. xD edutjeeeeeee!! tongue.gif


gaaay!!! ^___________^




maar nog ff over me foto, me kamer is tog wel verberertd hea? andere planken en me gay ouderwetse ladenkasten zijn ook vervangen (die dingen had ik al sinds ik die kamer heb ^^)

This post was edited by OverRedenHondje on Feb 29 2008 02:51pm
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Feb 29 2008 04:17pm
[QUOTE=CorvX,Fri, Feb 29 2008, 02:16pm]Hoe die eruit ziet maakt me opzich niet zoveel uit, en hij hoeft er ook helemaal niet gevaarlijk uit te zien ofzo.
Maar ik wil niet een te kleine hond, maar ook niet te grote. Een beetje lenige hond dus, zodat ie eventueel ook niet veel problemen heeft met traplopen.

kooiker egt zijn super lief maakt niks uit waar ze zijn/wie er is kan super goed overweg met andere honden (heb nu net 2-3 weken nieuwe pup is ze wel 2 weken of zo dat ze niks van moe hebben maar nu likken ze te bijten in elkaars oren etc)

x-450 euro zonder stamboom --- zijn wel wijnig nestjes in nederland (soms ik heb 3 uur heen en dan 3 uur terug moeten rijden voor mijn doggy dog
700-900 euro met stamboom

ze houden van water ---- je krijgt ze egt nie moe (als je gezond hondje hebt) --- spelen met andere honden ---- zijn zuper lief tegen andere mensen & baas --- ze spelen met balletjes boten eiglijk alles wat ze pakken kunnen krijgen


dus KOOIKER

This post was edited by c0me on Feb 29 2008 04:18pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll