d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Scooters
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 29 2008 10:42am
Quote (AfterShock @ Thu, Feb 28 2008, 07:01pm)
dat is echt voor homo's -.-


aftershock is wss een homo met een scooter en wil niet dat niet homos er ook 1 kopen.

ik vond brommer te duur voor 2 jaartjes die ik dan nog met bus moet voordat ik gratis OV krijg @ 18 jaar of ik koop dan gewoon een VW polotje ofzo
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 29 2008 06:53pm
Quote (AfterShock @ Thu, 28 Feb 2008, 22:20)
Je bent dus te lelijk.. ik zie het al

nvm


Vraagje hé

hoe kan je weten zien dat hij lelijk is, terwijl hij geen foto plaatst?
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 1 2008 06:53am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Mar 1 2008, 12:53am)
Vraagje hé

hoe kan je weten zien dat hij lelijk is, terwijl hij geen foto plaatst?


k
e
k
e


PWNED?!?!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 1 2008 08:43am
Ik verkoop mijne.

Kom 'm maar halen voor 1000,- =D
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 1 2008 08:54am
Quote (Wasbeertje @ Fri, 29 Feb 2008, 17:42)
aftershock is wss een homo met een scooter en wil niet dat niet homos er ook 1 kopen.

ik vond brommer te duur voor 2 jaartjes die ik dan nog met bus moet voordat ik gratis OV krijg @ 18 jaar of ik koop dan gewoon een VW polotje ofzo


Ja ik heb ook nooit een scooter of een brommer genomen omdat ik dacht, als ik 18 ben neem ik toch een auto. Maar ja, een auto is toch wel vele malen duurder. sad.gif

Ik ben nu 19 en ik heb nog steeds geen auto. tongue.gif Maar nja, zover hoef ik elke dag niet te reizen dus ik kan nog wel even zonder.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 1 2008 08:56am
Quote (uNoTopia @ Sat, Mar 1 2008, 03:54pm)
Ja ik heb ook nooit een scooter of een brommer genomen omdat ik dacht, als ik 18 ben neem ik toch een auto. Maar ja, een auto is toch wel vele malen duurder. sad.gif

Ik ben nu 19 en ik heb nog steeds geen auto. tongue.gif Maar nja, zover hoef ik elke dag niet te reizen dus ik kan nog wel even zonder.


Je kan altijd gebruik maken van de auto van je ouders he. happy.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 1 2008 08:58am
Quote (mrs.piggy @ Sat, 1 Mar 2008, 15:56)
Je kan altijd gebruik maken van de auto van je ouders he. happy.gif


In mijn geval niet, want m'n ouders hebben hem zelf nodig. ohmy.gif En ik ga binnekort eerst eens beginnen met lessen. wink.gif

This post was edited by uNoTopia on Mar 1 2008 08:59am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 1 2008 09:42am
Quote (uNoTopia @ Sat, 1 Mar 2008, 15:58)
In mijn geval niet, want m'n ouders hebben hem zelf nodig. ohmy.gif En ik ga binnekort eerst eens beginnen met lessen. wink.gif


Zo moeilijk is autorijden niet, ik gebruik ook vaak zat een auto. Maar heb geen rijbewijs. Als je een beetje weet hoe alles werkt etc, lukt 't je zo.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 1 2008 09:53am
Quote (CorvX @ Sat, 1 Mar 2008, 16:42)
Zo moeilijk is autorijden niet, ik gebruik ook vaak zat een auto. Maar heb geen rijbewijs. Als je een beetje weet hoe alles werkt etc, lukt 't je zo.


Ik heb geen zin in een boete. :<
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 1 2008 10:27am
Quote (uNoTopia @ Sat, Mar 1 2008, 04:53pm)
Ik heb geen zin in een boete. :<


Uhu, ik zou ook wachten met autorijden als ik nog geen rijbewijs zou hebben.
Ik voorkom liever boetes, het is het allemaal niet waard.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll