Quote (Wasbeertje @ Fri, 29 Feb 2008, 17:42)
aftershock is wss een homo met een scooter en wil niet dat niet homos er ook 1 kopen.
ik vond brommer te duur voor 2 jaartjes die ik dan nog met bus moet voordat ik gratis OV krijg @ 18 jaar of ik koop dan gewoon een VW polotje ofzo
Ja ik heb ook nooit een scooter of een brommer genomen omdat ik dacht, als ik 18 ben neem ik toch een auto. Maar ja, een auto is toch wel vele malen duurder.

Ik ben nu 19 en ik heb nog steeds geen auto.

Maar nja, zover hoef ik elke dag niet te reizen dus ik kan nog wel even zonder.