d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mf Van Nerco > Ik Weet Het Echt Niet
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Feb 27 2008 04:15pm
Quote (DvsF @ Wed, 27 Feb 2008, 23:14)
dat wel
maar zit altijd me immun's eh
hammer doet ez nitha dia en etc zonder echt een merc te moeten hebben smile.gif

ja nja ik vind merc op hammer toch wel een noodzaak.. en merc is geen last ik heb er graag een bij me
iets dat beetje klappen vangt .. en ook een stevige tik kan uitdelen..
Member
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:32am
Quote (ADHDMusic @ Tue, Feb 26 2008, 08:23pm)
oke bedankt, nee ben dueller maar heb nu teidelijk geen mfer soso meer, dus nerco heeft meeste mf xD en hij is bone + sum om persies te zijn;)

uhum.. ik zou zeggen : doet geen dmg gewoon.. smile.gif
een beetje summy en een beetje pb.. das niet echt sterk zou ik zegge of valt dat mee ^^ ?
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 28 2008 03:13am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 27 Feb 2008, 23:15)
ja nja ik vind merc  op hammer toch wel een noodzaak.. en merc is geen last ik heb er graag een bij me
iets dat beetje klappen vangt .. en ook een stevige tik kan uitdelen..

en met mana en health aura hoef je ook nooit een pot aan te raken wink.gif

als je een merc pakt met prayer wordt de mana aura bugged omdat prayer een synergie is en dan heb je dubbele healing tongue.gif
Banned
Gold: 0.00
Feb 28 2008 03:26am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Feb 28 2008, 09:13am)
en met mana en health aura hoef je ook nooit een pot aan te raken wink.gif

als je een merc pakt met prayer wordt de mana aura bugged omdat prayer een synergie is en dan heb je dubbele healing tongue.gif

Leuk trucje inderdaad.

Maar is het beter dan de damage-variant? Twijfelachtig, maar ik denk van niet.
Dit is alleen voor players die SUPAH-safe willen spelen. Met een degelijke BO kom je sowieso niet in de problemen...

Daarnaast las ik laatst een guide die zich richtte op het gebruik van Iron Golem, gemaakt uit Insight. Was zeker wel interessant, en om over na te denken. Maar daarnaast pompte deze gast 20 punten in 2 synergies van Iron Golem... Beetje euverkil, als je het mij vraagt.
Member
Gold: 641.00
Feb 28 2008 10:48am
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Thu, 28 Feb 2008, 10:26)
Leuk trucje inderdaad.

Maar is het beter dan de damage-variant? Twijfelachtig, maar ik denk van niet.
Dit is alleen voor players die SUPAH-safe willen spelen. Met een degelijke BO kom je sowieso niet in de problemen...

Daarnaast las ik laatst een guide die zich richtte op het gebruik van Iron Golem, gemaakt uit Insight. Was zeker wel interessant, en om over na te denken. Maar daarnaast pompte deze gast 20 punten in 2 synergies van Iron Golem... Beetje euverkil, als je het mij vraagt.

nee ik ken zn kerel tongue.gif die speelde met eth cv insight op golem xD die ging nooit dood..daarnaast had hij infinity op zijn merc zelf een beast aan haha dat was egt geniaal bedacht ^^

die skellies werden inmens sterk want zelf caste hij ook nog eens decripify
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll