d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kamervragen > Nieuwe Plaat Van Lange F & Baas B
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 27 2008 04:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 27 2008, 10:58am)
dat heet een schets maken..

Ziet er wel amateuristisch uit

Maar stoer dat je zon tattoo laat zetten man

dan kunnen we je uitlachen
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 27 2008 05:01am
Quote (AfterShock @ Wed, 27 Feb 2008, 11:59)
Ziet er wel amateuristisch uit

Maar stoer dat je zon tattoo laat zetten maar

dan kunnen we je uitlachen

je snapt er zoals gewoonlijk weer geen ene reet van.

achterlijke gladiool dat je bent

als ie af is over een paar maanden post ik er wel weer een foto van.
Banned
Feb 27 2008 05:05am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 27 2008, 11:01am)
je snapt er zoals gewoonlijk weer geen ene reet van.

achterlijke gladiool dat je bent

als ie af is over een paar maanden post ik er wel weer een foto van.

Doe je een paar maanden over zon noob tattoo
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 27 2008 05:06am
Quote (AfterShock @ Wed, 27 Feb 2008, 12:05)
Doe je een paar maanden over zon noob tattoo

sukkel

doordat je het woord noob gebruikt in dit onderwerp laat al zien wat voor stakker je bent
Banned
Feb 27 2008 05:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 27 2008, 11:06am)
sukkel

doordat je het woord noob gebruikt in dit onderwerp laat al zien wat voor stakker je bent

/care

Now cry me a river
Member
Feb 27 2008 07:03am
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, 27 Feb 2008, 02:15)
Veel daarvan zijn inderdaad complot theorieén. Dat de overheid slecht luistert na het volk is overgens wel iets wat niemand kan ontkennen.

Nee, ik vind zelfs dat de overheid teveel luistert naar het volk.
Elk onderwerp dat populair is bij de massa wordt blindelings gevolg door politici, zelfs al druist het in tegen hun eigen ideologie! Dat zorgt ervoor dat zowat elke democratische partij centraliseert en zich als een partij 'voor iedereen' wil profileren. Daardoor vlucht hun vaste doelgroep naar andere partijen. Veel arbeiders zijn zo van de SP.A naar het Vlaams Belang overgelopen. (Vooral vanwege het racistische aspect; want in feite wil het VB de macht van vakbonden serieus beperken en ze liefst zelfs afschaffen)

De enige échte volkspartij zijn de Christendemocraten. Alle andere partijen zouden zich beter aan hun principes en ideologie houden, in plaats van mee te springen op elk 'hot' onderwerp wanneer men weer eens met een enquête met 'de mening van het Vlaamschen volk' zwaait.

Of zou het in Nederland anders zijn? Ik denk het niet. Ik denk zelfs dat er in Nederland nog meer populisten rondlopen.

This post was edited by ¢?NNI on Feb 27 2008 07:04am
Member
Gold: 14,931.00
Feb 27 2008 07:09am
Quote (�?NNI @ Wed, 27 Feb 2008, 00:59)
Rita Verdonk, was dat niet die incompetente politica die een enorm slecht integratiebeleid voerde, en uiteindelijk uit de partij werd gezet?

nee, ze was degene die de wet volgde zoals die werd voorgeschreven. verder heeft ze wetten ingevoerd waarmee minstens een meerderheid in de kamer het eens was. dus schuld afschuiven op haar is wederom, te gemakkelijk.
Member
Feb 27 2008 07:34am
Uitzetting van Iraanse homoseksuelen
In maart 2006 kwam minister Verdonk in opspraak omdat ze had aangekondigd door zullen te gaan met het uitzetten van homoseksuele vluchtelingen naar Iran, toen hier opheldering over was gevraagd door het COC. Reeds in juli 2005 werden er twee door Nederland uitgezette homo's in Iran tot de doodstraf veroordeeld en publiekelijk opgehangen. Verdonk verklaarde het land echter veilig: "Wie in Iran homo is hoeft er niet bang voor te zijn dat alleen het enkele feit dat iemand homo is, voor de Iraanse autoriteiten reden is tot uitvoeren van de doodstraf." Als reactie hierop stelde mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch op basis van eigen onderzoek dat "homo's in Iran systematisch worden vervolgd en een groot risico lopen op foltering en de doodstraf." Een meerderheid in de Tweede Kamer heeft Verdonk tot een tijdelijke stop gedwongen tot er meer onderzoek gedaan was. In oktober 2006 verklaarde Verdonk dat "Iraanse homo’s voortaan als een speciale risicogroep behandeld worden en zij niet zelf hoeven te bewijzen dat ze vanwege hun homoseksualiteit worden vervolgd."

Congo-affaire
In december 2005 bleek dat minister Verdonk de Tweede Kamer onjuist en onvolledig had geïnformeerd over Congolese uitgeprocedeerde asielzoekers. Onder Verdonks verantwoordelijkheid werd aan Congolese autoriteiten informatie verstrekt over de asielzoekers. Die handelwijze is niet toegestaan. Verdonk ontkende deze feiten aanvankelijk. De oppositie in de Kamer vond dit reden voor de minister om af te treden. Na het aanbieden van excuses aan de Kamer door de minister, haalde de motie het niet. Later werd deze affaire onderzocht door de commissie-Havermans, die concludeerde dat de minister hen had moeten informeren over hun recht te zwijgen over hun asielachtergrond.

Gedragscode voor gemeenten
In januari 2006 stelde Verdonk in een interview dat op straat in Nederland alleen Nederlands gesproken zou moeten worden, en dat overheden hiervoor een gedragscode zouden moeten opstellen. In de stad Rotterdam kende men al richtlijnen voor een dergelijke gedragscode. Terwijl er onduidelijkheid was gerezen over de formele status van zo'n eventuele gedragscode en de wettigheid van een eventueel verbod op het spreken van andere talen dan het Nederlands in het publieke domein, en verschillende VVD-partijgenoten (zoals Laetitia Griffith) en de JOVD het niet met haar plan eens bleken te zijn, nuanceerde minister Verdonk haar uiting daags na de ophef.

Bron: Wikipedia.
Banned
Feb 27 2008 08:08am
wikipedia is niet betrouwbaar
Member
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 27 2008 08:53am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 27 2008, 07:59am)
ik doe me voor zoals ik ben

dit wordt je tatoo?

LOLLLLL
en ik dacht dat ik niet gespierd was.
ik heb nog meer buikspier/borstspier/armspier als bbdg.
briliant gewoon. deze foto ga ik opslaan.

to note.

-1 voor je merkleauze boxers
en -1 voor je ''bleed''? broek biggrin.gif EMOOO

This post was edited by Wasbeertje on Feb 27 2008 08:54am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll