d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Verslavend Browser Spelletje Ontdekt
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 03:17pm
Quote (ben6660 @ Sun, Feb 24 2008, 06:52pm)
haha ik d8 even aan de simpsons en had een naampje :homercles xD


ahzo vandaar wink.gif
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Feb 24 2008 04:02pm
Zal het eens proberen.

By the way: Hey baas!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 24 2008 04:03pm
Quote (speedcaster @ Sun, 24 Feb 2008, 23:02)
Zal het eens proberen.

By the way: Hey baas!


Kies server Zeta aub. tongue.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 04:30pm
Quote (speedcaster @ Sun, Feb 24 2008, 10:02pm)
Zal het eens proberen.

By the way: Hey baas!


Ben ik je baas?
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 25 2008 01:13am
Quote (uNoTopia @ Sun, Feb 24 2008, 11:03pm)
Kies server Zeta aub. tongue.gif


De andere servers zijn vol >.>
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 25 2008 01:32am
dus toch nog mensen die het hier leuk vinden tongue.gif

Afterschock ook weer happy xD

This post was edited by Apachai on Feb 25 2008 01:32am
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Feb 25 2008 02:47am
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 03:56pm)
Populatie in travian is niks het gaat om je leger.. duh


Iemand met 27K pop heeft meestal een leger van minstens 50000. Had ie ook, maar teveel verspreid. Ik sloopte 1 dorp, hij alle legers erheen sturen, en ik die andere 20 dorpen maar plunderen lol
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 25 2008 03:29am
Quote (org0TTn @ Mon, Feb 25 2008, 08:47am)
Iemand met 27K pop heeft meestal een leger van minstens 50000. Had ie ook, maar teveel verspreid. Ik sloopte 1 dorp, hij alle legers erheen sturen, en ik die andere 20 dorpen maar plunderen lol


Sommige mensen spelen Sim City style terwijl al die browser games om oorlogen, politiek etc gaan wink.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 25 2008 04:09am
Quote (AfterShock @ Mon, 25 Feb 2008, 10:29)
Sommige mensen spelen Sim City style terwijl al die browser games om oorlogen, politiek etc gaan wink.gif


dat is helemaal crap!
Member
Posts: 1,522
Joined: Nov 27 2006
Gold: 5.81
Feb 25 2008 04:48am
Saaaaai!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll