Quote (org0TTn @ Mon, Feb 25 2008, 09:46am)
vreemd. in RL begrepen ze de eerste meestal niet =D
Ja dat kan, maar op een forum/schrijven is het altijd anders he

Je ziet ook sneller ergens een fout in als het is geschreven dan dat het word gezegd ( niet of het nou wel of niet met dt is of niet ofzo ofc

)
Op een forum kijk je er anders op xD
This post was edited by Apachai on Feb 28 2008 01:36am