d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Verhaal > =d
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 25 2008 11:02am
Quote (Zompy @ Sun, Feb 24 2008, 10:34am)
ik las hem nog een keer en toen snapte ik hem biggrin.gif


wow man , wat ben jij snel ohmy.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 11:10am
Quote (cranium-sf @ Mon, 25 Feb 2008, 18:02)
wow man , wat ben jij snel ohmy.gif


nee jou reactie is optijd >.<
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 25 2008 11:11am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 25 2008, 05:10pm)
nee jou reactie is optijd >.<


omdat dutch forum saaier is dan de verhalen van me oma ( je weet wel : in mijn tijd .... )
daarom ben ik tijd weggebleven
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 11:13am
Quote (cranium-sf @ Mon, 25 Feb 2008, 18:11)
omdat dutch forum saaier is dan de verhalen van me oma  ( je weet wel :  in mijn tijd .... )
daarom ben ik tijd weggebleven


leuk.. de verhalen van mijn opa zijn beter imo..
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Feb 27 2008 02:36pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 25 2008, 06:13pm)
leuk.. de verhalen van mijn opa zijn beter imo..


Was dat over mijn verhalen of over post #43? o.o


-
Me
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 27 2008 02:42pm
Quote (org0TTn @ Wed, 27 Feb 2008, 21:36)
Was dat over mijn verhalen of over post #43? o.o


-
Me


erhm 43 duh..
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold: 62.69
Feb 27 2008 03:14pm
Quote (Zened @ Sun, Feb 24 2008, 12:13am)
haha funny!


Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:36am
Quote (org0TTn @ Mon, Feb 25 2008, 09:46am)
vreemd. in RL begrepen ze de eerste meestal niet =D


Ja dat kan, maar op een forum/schrijven is het altijd anders he smile.gif
Je ziet ook sneller ergens een fout in als het is geschreven dan dat het word gezegd ( niet of het nou wel of niet met dt is of niet ofzo ofc tongue.gif )
Op een forum kijk je er anders op xD

This post was edited by Apachai on Feb 28 2008 01:36am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 28 2008 03:10am
Quote (org0TTn @ Mon, 25 Feb 2008, 10:29)
Eerst zeg je ''saai sorry'' en vervolgens ''haha''. Onbegrijpelijke....


ja haha op wat hij zei....

niet om die grappen..
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Feb 29 2008 03:50am
Quote (Apachai @ Thu, Feb 28 2008, 08:36am)
Ja dat kan, maar op een forum/schrijven is het altijd anders he smile.gif
Je ziet ook sneller ergens een fout in als het is geschreven dan dat het word gezegd ( niet of het nou wel of niet met dt is of niet ofzo ofc tongue.gif )
Op een forum kijk je er anders op xD


Je hrseenen leezn dit ook pimra =D in rael lfie zou dat dus neit knnuen


-
Me
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll