d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Nieuwe Schoenen > Juist Ja Een Serieus Topic Van Mij!
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 20 2008 09:12am
Keek net ff op de site van Lacoste, en die Vito f's voor deze zomer zien er zeker ook niet verkeerd uit ohmy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 20 2008 09:16am
[QUOTE=JurK.,Wed, 20 Feb 2008, 13:59]pak dees, die hek zelf ook. simpel, redelijk geprijsd en best wel stylefish tongue.gif

</DIV><!--QuoteEEnd-->

welke zijn het en waar te koop?

This post was edited by Zompy on Feb 20 2008 09:16am
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Feb 20 2008 09:21am
[QUOTE=Zompy,Wed, Feb 20 2008, 03:16pm][QUOTE=JurK.,Wed, 20 Feb 2008, 13:59]pak dees, die hek zelf ook. simpel, redelijk geprijsd en best wel stylefish tongue.gif

http://www.everydayjunglist.com/forums/shoes/asics_onitsukaTiger_mexico66_blackGrey.jpg</DIV><!--QuoteEEnd-->

welke zijn het en waar te koop?[/QUOTE]

basics en je kan ze haast overal krijgen
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 20 2008 10:08am
allstars zijn gay
nike air max is gewoon het
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 20 2008 10:25am
Quote (Sjaakje007 @ Wed, Feb 20 2008, 05:08pm)
allstars zijn gay
nike air max is gewoon het


Stefan Koning's het?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 20 2008 10:26am
Nike Air Max is zooooo 2007..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 20 2008 10:30am
Quote (uNoTopia @ Wed, Feb 20 2008, 05:26pm)
Nike Air Max is zooooo 2007..


Ik vond 2007 anders niet verkeerd.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Feb 20 2008 11:55am
scapino !!

ze verkopen er best goeie schoenen imo, al hebben ze dan geen bekend merk en zijn ze niet duur.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 20 2008 11:56am
Quote (PYF_Secret @ Wed, Feb 20 2008, 07:55pm)
scapino !!

ze verkopen er best goeie schoenen imo, al hebben ze dan geen bekend merk en zijn ze niet duur.


Loop zelf meestal ff Intersport binnen voor een paar schoentjes.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 20 2008 12:43pm
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, 20 Feb 2008, 18:56)
Loop zelf meestal ff Intersport binnen voor een paar schoentjes.


paar sneakertjes. doek in de zomer ook altijd. in roosendaal hebbe we mervo sport. werkt n vriendin van me, dus krijgk altijd korting =)

zelfde concept iig ;P
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll