d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Haii Vraagje
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 20 2008 10:43am
Quote (colorblind @ Wed, Feb 20 2008, 05:41pm)
alle methodes, die legaal zijn binnen d2jsp. (dus niet scammen)


Dan zou ik guildwars nemen, werkt best goed, alleen ik vind 't best een kutspel.
Is toch het proberen waard.
Member
Posts: 2,633
Joined: Jun 15 2004
Gold: 114.00
Feb 21 2008 03:54am
heb me nu ingeschreven voor die hourly raffle..hopen dat ik win tongue.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 21 2008 06:44am
hourly raffle kan je 500fg in 1 keer uitgeven, die winkans is alsnoch miniem.
en mogt je de jackpot winnen heb je grote kans dat je gelijk gelocked word
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 21 2008 08:11am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 21 Feb 2008, 13:44)
hourly raffle kan je 500fg in 1 keer uitgeven, die winkans is alsnoch miniem.
en mogt je de jackpot winnen heb je grote kans dat je gelijk gelocked word


jij bent echt te grappig
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 21 2008 12:56pm
beargumenteer

GHAKSTEEEEE


edit// BLAAAATT, KARNAVAL??

This post was edited by Wasbeertje on Feb 21 2008 12:56pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll