d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev13456713Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 16 2008 03:12am
waar ben je goed in? kan je snel op knopjes drukken etc, als je snel knopjes kan drukken moet je voor hamma pala gaan met perf eq
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 16 2008 03:16am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 16 2008, 09:12am)
waar ben je goed in? kan je snel op knopjes drukken etc, als je snel knopjes kan drukken moet je voor hamma pala gaan met perf eq


uh lol
das dus echt bullshit
als je niet kan name locken houdt het op
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 16 2008 03:34am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 16 Feb 2008, 10:16)
uh lol
das dus echt bullshit
als je niet kan name locken houdt het op


nee hoor je moet snel kunnen verwisslene met aure en teleport.... heb je wel eens een pala gehad??
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 16 2008 03:47am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 16 2008, 09:34am)
nee hoor je moet snel kunnen verwisslene met aure en teleport.... heb je wel eens een pala gehad??


ja ofc vraag maar naar

je moet kunnen
chargen/vigor
hmmren/concentrade
en kunnen tele

heb je wel eens gedueld of ben je zo'n lddr spawn?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 16 2008 03:58am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 16 Feb 2008, 10:47)
ja ofc vraag maar naar

je moet kunnen
chargen/vigor
hmmren/concentrade
en kunnen tele

heb je wel eens gedueld of ben je zo'n lddr spawn?


lol, ik PvE bijna nooit biggrin.gif alleen maar PvP
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 16 2008 04:00am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 16 2008, 09:58am)
lol, ik PvE bijna nooit biggrin.gif alleen maar PvP


nou speel je nl?
en heb je een hmmr ?
dan mag je tegen mijn hyb assa spelen

ik wil je wel eens zien duellen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 16 2008 05:36am
Quote (Hellskin @ Sat, 16 Feb 2008, 00:06)
grief > bowazone easy. zelfs op een Hdin


Juist op een Hdin, aangezien je makkelijk 75 FCR met Grief hebt. Meeste smiters hebben dat niet.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 16 2008 06:06am
Beste char is bone nec met immune revives + summons + merc + amplify

Geen kat die mij raakt en bone spear dood alles

lekker lame tegen lowhosters die denken dat ze goed zijn
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 16 2008 06:11am
mensen..

een v/t die een druid of hammer ownt? ammenooit nie

laat ik ff uitlegge waarom wat het sterkst is.

wat valt af:
- alle elementen, dus:

- alle sorcs
- assa's (aannemende dat ghost een zwakke versie van barb is)
- foh pala (dus ook v/t want stand-alone smite maak nie veel kans)

necro: ja magic dmg, maar die is in weze te laag om echt n snelle effectieve killer te zijn. bovendien rennen druids & barbs redelijk hard over necro's heen door hun lage life
amazon: tsja, light kan je absorben en bow wordt door alle drie deze chars kapot gemaakt (ja ook hammer (grief >>))
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 16 2008 06:17am
Quote (JurK. @ Sat, Feb 16 2008, 12:11pm)
mensen..

een v/t die een druid? ammenooit nie


 



lifetab > druids.

enne een necro heeft veel effectievere aanvallen dan een hammer. de dmg is lager maar je raakt makkelijker.

This post was edited by Hellskin on Feb 16 2008 06:18am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456713Next
Add Reply New Topic New Poll