☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev
1
3
4
5
6
7
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2049
Replies: 123
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#41
Feb 16 2008 03:12am
waar ben je goed in? kan je snel op knopjes drukken etc, als je snel knopjes kan drukken moet je voor hamma pala gaan met perf eq
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#42
Feb 16 2008 03:16am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 16 2008, 09:12am)
waar ben je goed in? kan je snel op knopjes drukken etc, als je snel knopjes kan drukken moet je voor hamma pala gaan met perf eq
uh lol
das dus echt bullshit
als je niet kan name locken houdt het op
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#43
Feb 16 2008 03:34am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 16 Feb 2008, 10:16)
uh lol
das dus echt bullshit
als je niet kan name locken houdt het op
nee hoor je moet snel kunnen verwisslene met aure en teleport.... heb je wel eens een pala gehad??
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#44
Feb 16 2008 03:47am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 16 2008, 09:34am)
nee hoor je moet snel kunnen verwisslene met aure en teleport.... heb je wel eens een pala gehad??
ja ofc vraag maar naar
je moet kunnen
chargen/vigor
hmmren/concentrade
en kunnen tele
heb je wel eens gedueld of ben je zo'n lddr spawn?
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#45
Feb 16 2008 03:58am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 16 Feb 2008, 10:47)
ja ofc vraag maar naar
je moet kunnen
chargen/vigor
hmmren/concentrade
en kunnen tele
heb je wel eens gedueld of ben je zo'n lddr spawn?
lol, ik PvE bijna nooit
alleen maar PvP
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#46
Feb 16 2008 04:00am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 16 2008, 09:58am)
lol, ik PvE bijna nooit
alleen maar PvP
nou speel je nl?
en heb je een hmmr ?
dan mag je tegen mijn hyb assa spelen
ik wil je wel eens zien duellen
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#47
Feb 16 2008 05:36am
Quote (Hellskin @ Sat, 16 Feb 2008, 00:06)
grief > bowazone easy. zelfs op een Hdin
Juist op een Hdin, aangezien je makkelijk 75 FCR met Grief hebt. Meeste smiters hebben dat niet.
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#48
Feb 16 2008 06:06am
Beste char is bone nec met immune revives + summons + merc + amplify
Geen kat die mij raakt en bone spear dood alles
lekker lame tegen lowhosters die denken dat ze goed zijn
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#49
Feb 16 2008 06:11am
mensen..
een v/t die een druid of hammer ownt? ammenooit nie
laat ik ff uitlegge waarom wat het sterkst is.
wat valt af:
- alle elementen, dus:
- alle sorcs
- assa's (aannemende dat ghost een zwakke versie van barb is)
- foh pala (dus ook v/t want stand-alone smite maak nie veel kans)
necro: ja magic dmg, maar die is in weze te laag om echt n snelle effectieve killer te zijn. bovendien rennen druids & barbs redelijk hard over necro's heen door hun lage life
amazon: tsja, light kan je absorben en bow wordt door alle drie deze chars kapot gemaakt (ja ook hammer (grief >>))
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#50
Feb 16 2008 06:17am
Quote (JurK. @ Sat, Feb 16 2008, 12:11pm)
mensen..
een v/t die een druid? ammenooit nie
lifetab > druids.
enne een necro heeft veel effectievere aanvallen dan een hammer. de dmg is lager maar je raakt makkelijker.
This post was edited by Hellskin on Feb 16 2008 06:18am
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact