d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is De Beste Grap Die Je Ooit Gehoord Hebt? > Serieus
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 17 2008 01:25pm
een marrokaan gaat naar de winkel en rekent af.








/marokanen betalen niet voor hun spullen.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 17 2008 01:27pm
Hoeveel marokkanen zijn er nodig om een schroef in een plank te schroeven?





















1 om hem erin te schroeven en 9 om de schroef te kunnen betalen

This post was edited by Tsubasa on Feb 17 2008 01:28pm
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 17 2008 02:32pm
misschien ken je hem al

Gisteravond reed ik nietsvermoedend naar huis, toen ik werd aangehouden door de politie.

De dienstdoende agent sommeerde mij de auto uit te komen, omdat hij vermoedde, dat ik in kennelijke staat was.

Ik verzekerde hem, dat ik niets gedronken had, maar ik kon hem blijkbaar niet overtuigen.

Hij zou me wel even een test afnemen.
"U rijdt in het donker en er komen u twee lichten tegemoet. Wat denkt u dat dit is?"
"Een auto," zei ik, verbaasd over deze onnozele vraag.
"Jaja, allicht, maar wat voor een: een Renault, een Peugeot of een Citroen?" vroeg hij.
"Geen idee," was mijn antwoord.
"Zie je wel, straalbezopen!" constateerde hij.
Ik verzekerde hem, dat ik echt niets gedronken had.
"Nou vooruit, nog een testje,", zie hij, " u rijdt in het donker en er komt u een licht tegemoet.

Wat is dit, denkt u?"
"Een motor," was mijn antwoord.
"Jaja, een motor, logisch, maar wat voor een: een Kawasaki, een Honda of een Yamaha?" wilde hij weten.
Wederom moest ik het antwoord schuldig blijven.
"Toch behoorlijk in de olie, dus," was zijn conclusie.
Ik was onderhand behoorlijk pissig over dit onnozele gedoe en besloot in de tegenaanval te gaan.
"Een wedervraag," zei ik, "er staat een vrouw op de stoeprand, hoge hakken, hevig opgemaakt, netkousen,

minirok en een decolleté tot bijna op de navel. Wat is dit volgens jou?"
"Een straathoertje," zei hij onmiddellijk.
"Jaja," antwoordde ik, "dat is zo helder als wat, maar welke: je dochter, je vrouw of je moeder."
En nou ben ik m´n rijbewijs toch kwijt en geen druppel alcohol gehad.....
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 17 2008 02:49pm
Quote (stefan_FFH @ Sun, 17 Feb 2008, 21:32)
misschien ken je hem al

Gisteravond reed ik nietsvermoedend naar huis, toen ik werd aangehouden door de politie.

De dienstdoende agent sommeerde mij de auto uit te komen, omdat hij vermoedde, dat ik in kennelijke staat was.

Ik verzekerde hem, dat ik niets gedronken had, maar ik kon hem blijkbaar niet overtuigen.

Hij zou me wel even een test afnemen.
"U rijdt in het donker en er komen u twee lichten tegemoet. Wat denkt u dat dit is?"
"Een auto," zei ik, verbaasd over deze onnozele vraag.
"Jaja, allicht, maar wat voor een: een Renault, een Peugeot of een Citroen?" vroeg hij.
"Geen idee," was mijn antwoord.
"Zie je wel, straalbezopen!" constateerde hij.
Ik verzekerde hem, dat ik echt niets gedronken had.
"Nou vooruit, nog een testje,", zie hij, " u rijdt in het donker en er komt u een licht tegemoet.

Wat is dit, denkt u?"
"Een motor," was mijn antwoord.
"Jaja, een motor, logisch, maar wat voor een: een Kawasaki, een Honda of een Yamaha?" wilde hij weten.
Wederom moest ik het antwoord schuldig blijven.
"Toch behoorlijk in de olie, dus," was zijn conclusie.
Ik was onderhand behoorlijk pissig over dit onnozele gedoe en besloot in de tegenaanval te gaan.
"Een wedervraag," zei ik, "er staat een vrouw op de stoeprand, hoge hakken, hevig opgemaakt, netkousen,

minirok en een decolleté tot bijna op de navel. Wat is dit volgens jou?"
"Een straathoertje," zei hij onmiddellijk.
"Jaja," antwoordde ik, "dat is zo helder als wat, maar welke: je dochter, je vrouw of je moeder."
En nou ben ik m´n rijbewijs toch kwijt en geen druppel alcohol gehad.....


Hehe die is nieuw voor mij, nice. biggrin.gif

Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 17 2008 05:21pm
Quote (stefan_FFH @ Sun, Feb 17 2008, 10:32pm)
misschien ken je hem al

Gisteravond reed ik nietsvermoedend naar huis, toen ik werd aangehouden door de politie.

De dienstdoende agent sommeerde mij de auto uit te komen, omdat hij vermoedde, dat ik in kennelijke staat was.

Ik verzekerde hem, dat ik niets gedronken had, maar ik kon hem blijkbaar niet overtuigen.

Hij zou me wel even een test afnemen.
"U rijdt in het donker en er komen u twee lichten tegemoet. Wat denkt u dat dit is?"
"Een auto," zei ik, verbaasd over deze onnozele vraag.
"Jaja, allicht, maar wat voor een: een Renault, een Peugeot of een Citroen?" vroeg hij.
"Geen idee," was mijn antwoord.
"Zie je wel, straalbezopen!" constateerde hij.
Ik verzekerde hem, dat ik echt niets gedronken had.
"Nou vooruit, nog een testje,", zie hij, " u rijdt in het donker en er komt u een licht tegemoet.

Wat is dit, denkt u?"
"Een motor," was mijn antwoord.
"Jaja, een motor, logisch, maar wat voor een: een Kawasaki, een Honda of een Yamaha?" wilde hij weten.
Wederom moest ik het antwoord schuldig blijven.
"Toch behoorlijk in de olie, dus," was zijn conclusie.
Ik was onderhand behoorlijk pissig over dit onnozele gedoe en besloot in de tegenaanval te gaan.
"Een wedervraag," zei ik, "er staat een vrouw op de stoeprand, hoge hakken, hevig opgemaakt, netkousen,

minirok en een decolleté tot bijna op de navel. Wat is dit volgens jou?"
"Een straathoertje," zei hij onmiddellijk.
"Jaja," antwoordde ik, "dat is zo helder als wat, maar welke: je dochter, je vrouw of je moeder."
En nou ben ik m´n rijbewijs toch kwijt en geen druppel alcohol gehad.....


Haha, kon ff niet bijkomen van het lachen biggrin.gif

Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Feb 17 2008 05:30pm
Nieuwe beste biggrin.gif:D
Go stefan_FFH!!

edit: tijd voor een droog mopje (zoals de meeste vrij oud tongue.gif)
Zit er een persoon te wachten op de bus.
Zegt de buschauffeur: " Komt daar een keer af !"

This post was edited by de_krikke on Feb 17 2008 05:31pm
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Feb 17 2008 05:50pm
- Het is krom, geel en het hangt in een boom, wat is het?
° Een banaan?
- Ah kut, je kent ze al
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Feb 18 2008 03:52am
Quote (ReadyAimFire @ Mon, 18 Feb 2008, 00:50)
- Het is krom, geel en het hangt in een boom, wat is het?
° Een banaan?
- Ah kut, je kent ze al

Hou wel van die droge mopjes^^
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 18 2008 05:49am
wat is een homo op een bank?








een luie flikker.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 05:59am
Quote (Malakas @ Mon, 18 Feb 2008, 12:49)
wat is een homo op een bank?








een luie flikker.


lame sleep.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll