Quote (stefan_FFH @ Fri, 15 Feb 2008, 13:11)
ja die wil ik miss gaan bouwen lijkt me wel vet
btw jouw dru heeft geen tomb reaver he?
nope tomb reaver is slecht xd

geen block enzo -.-
ik ga mijne verkopen btw
als je echt wil gaan kopen heb ik nu nog 4x skillers maa die trade ik en ik heb ook nog 3x skillers 35+
This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 15 2008 06:14am