d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Series > Welke Volgen Jullie
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 14 2008 08:06am
Quote (CorvX @ Thu, Feb 14 2008, 02:00pm)
50 cent voor 30 minuten, maar ze werken hier met een bonnetjes systeem.
Je koopt een bonnetje met een inlog naam en pass, dan log je in en kan je erachter. En als je eerder weg gaat heb je nog tijd over op je bonnetje en kan je dat de volgende keer gebruiken zoals ik nu doe hehe.
Maja, voor diegene die vroeg of ik dakloos was, nee ben ik niet. heb alleen 't geld niet voor een internet aansluiting, en tv vind ik niet de moeite waard.


heb je wel een baan?

hoe oud ben je?

lijkt me niet echt prettig internetten in een coffeeshop :x
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 14 2008 08:08am
Quote (Tsubasa @ Thu, 14 Feb 2008, 15:06)
heb je wel een baan?

hoe oud ben je?

lijkt me niet echt prettig internetten in een coffeeshop :x


Ik wel een baan ja, maja alles kost geld tegenwoordig.
Wat maakt 't uit hoe oud ik ben? En in de coffeeshop internetten vind ik wel chill. Kopje thee erbij, jointje erbij en ff internetten.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 08:17am
Quote (�?NNI @ Thu, Feb 14 2008, 01:50pm)
Nog nooit van gehoord!


Ah, dat is jammer, vind ik de beste serie die ze daar uitzenden.
Ik zal kijken of ik een leuk stukje kan vinden op youtube ofzo, maar je moet er eigenlijk wel een hele aflevering van kijken. tongue.gif
http://www.youtube.com/watch?v=LscZ1O6PO9c&feature=related
Die was laatst nog op tv. ohmy.gif

This post was edited by Skulvar on Feb 14 2008 08:30am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 14 2008 08:21am
THAT 70'S SHOW !!!!



Kelso is zooo grappig ^^
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Feb 14 2008 10:07am
Quote (cranium-sf @ Wed, 13 Feb 2008, 18:32)
die lijst is zowat 99% van dutch forum biggrin.gif

^^

Volg alles van
-Heroes
-Prison Break
-Jericho
-Lost
-24

en dan ook vaak (meer series voor af en toe, maar zálig om af en toe een aflevering van te zien tongue.gif)
-Southpark
-Family Guy
-The Simpsons

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 14 2008 11:20am
Quote (Apachai @ Thu, 14 Feb 2008, 15:21)
THAT 70'S SHOW !!!!

http://www.televisionheaven.co.uk/70show1.jpg

Kelso is zooo grappig ^^


jaa dat kijk ik ook vaak haha ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 11:44am
Quote (Apachai @ Thu, Feb 14 2008, 03:21pm)
THAT 70'S SHOW !!!!

http://www.televisionheaven.co.uk/70show1.jpg

Kelso is zooo grappig ^^


Ugh, heel misschien nog wel een gedeelde 1e plaats dan. tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 11:46am
Quote (CorvX @ Thu, Feb 14 2008, 03:08pm)
Ik wel een baan ja, maja alles kost geld tegenwoordig.
Wat maakt 't uit hoe oud ik ben? En in de coffeeshop internetten vind ik wel chill. Kopje thee erbij, jointje erbij en ff internetten.


Koffie is veel lekkerder bij de joint dan thee man. tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 11:53am
Quote (CorvX @ Thu, Feb 14 2008, 02:08pm)
Ik wel een baan ja, maja alles kost geld tegenwoordig.
Wat maakt 't uit hoe oud ik ben? En in de coffeeshop internetten vind ik wel chill. Kopje thee erbij, jointje erbij en ff internetten.


je hebt ook al geen computer dus dan heb je niet zoveel aan een internet aansluiting
btw wat voor baan heb je>?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 14 2008 11:57am
Quote (stefan_FFH @ Thu, 14 Feb 2008, 18:53)
je hebt ook al geen computer dus dan heb je niet zoveel aan een internet aansluiting
btw wat voor baan heb je>?


Werk in een vlees fabriek, goor kutwerk maar gaat ermee door.
Wij maken van dikke gore brokken koe, plakjes vlees enzo dat dan weer verkocht word in de supermarkt.

@ Skulvar Koffie bij de joint.. nee man ik niet in ieder geval hehe.

Maja heb vandaag al vroeg weekend, en had lekker nog wat geld. Dus vandaag is t coffeeshop dag, en van t weekend ff feesten hehe.

This post was edited by CorvX on Feb 14 2008 11:57am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll