Quote (stefan_FFH @ Thu, 14 Feb 2008, 18:53)
je hebt ook al geen computer dus dan heb je niet zoveel aan een internet aansluiting
btw wat voor baan heb je>?
Werk in een vlees fabriek, goor kutwerk maar gaat ermee door.
Wij maken van dikke gore brokken koe, plakjes vlees enzo dat dan weer verkocht word in de supermarkt.
@ Skulvar Koffie bij de joint.. nee man ik niet in ieder geval hehe.
Maja heb vandaag al vroeg weekend, en had lekker nog wat geld. Dus vandaag is t coffeeshop dag, en van t weekend ff feesten hehe.
This post was edited by CorvX on Feb 14 2008 11:57am