d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Doe Je ... > als je beste vriend zegt dat
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 11.33
Mar 3 2006 10:31am
Quote (¢?NNI @ Fri, 3 Mar 2006, 16:04)
Quote (Doggy-Style @ Fri, 3 Mar 2006, 17:00)
Quote (xepolite @ Fri, 3 Mar 2006, 16:56)
Toch raar eigenlijk, lesbiennes worden wereldwijd meer geaccepteerd dan homo's. Persoonlijk heb ik het niet zo op beide vormen van sexualiteit. Ze mogen gerust hun gang gaan, zolang ik er maar niets mee te maken heb.

Toch zie ik liever twee zoenende vrouwen dan mannen...

Dat is nou de reden! Zoals iedereen weet, mannen zijn meer op sex uit dan vrouwen.. En de meeste mannen vinden het geil als ze 2 meiden zien zoenen/sex hebben..

En sinds wanneer zijn mannen meer uit op sex?
Dat is gewoon een cliché... maar ik denk niet dat het te bewijzen valt. Ik denk trouwens ook niet dat het waar is. Misschien laten mannen het meer blijken, maar dat wil niets zeggen.

sinds mannen iedere 3 seconden aan sex denken en vrouwen niet
Member
Gold: 0.31
Mar 3 2006 10:35am
Nu dat is een cliché, moest dat zo zijn dan zou er geen vrouw op aarde rondlopen die nog nooit verkracht was geweest...
Member
Gold: 0.00
Mar 3 2006 10:37am
Ik heb al 3 seconden gehoord, 12 seconden 24 seconden.
Hoe ga je DAT testen? Onmogelijk.

Doggy-Style: ik geloof niet zomaar alles wat op internet verschijnt, vele informatie is nutteloos, en ik heb ook al meermaals gehoord dat "uit onderzoek blijkt dat het wel degelijk zo is" maar wat voor een waterdicht onderzoek kan je doen om zoiets te bewijzen?
Member
Gold: 0.48
Mar 3 2006 11:15am
Doggy-Style: ik geloof niet zomaar alles wat op internet verschijnt, vele informatie is nutteloos, en ik heb ook al meermaals gehoord dat "uit onderzoek blijkt dat het wel degelijk zo is" maar wat voor een waterdicht onderzoek kan je doen om zoiets te bewijzen?

Nee das waar.. Maar ze zullen niet ff voor de lol wat neerkalken. Er zal zeker wel wat waarheid bij zitten. En xepolite zei er ook al wat over. Hij doet een medische opleiding dus zal er huis wel wat vanaf weten! Bij de meeste huwelijken is er natuurlijk regelmatig sex. Als het aan de man had gelegen, was dat veel vaker! Natuurlijk heb je uitzonderingen. Maar over het algemeen is een man meer op sex uit dan een vrouw. Je hebt tenslotte veel hoeren, en weinig (mannelijke hoeren, ik ben t juiste woord vergeten).

edit = en mannen mastruberen zich ook veel meer dan vrouwen!

This post was edited by Doggy-Style on Mar 3 2006 11:21am
Member
Mar 3 2006 11:25am
dat is ook omdat mannen iets te lozen hebben en vrouwen in het algemeen niets.

on topic: ik zou gewoon blijven omgaan, maakt mij niet uit.
Member
Mar 3 2006 11:30am
Quote (Doggy-Style @ Fri, 3 Mar 2006, 18:15)

Nee das waar.. Maar ze zullen niet ff voor de lol wat neerkalken. Er zal zeker wel wat waarheid bij zitten.

Ik denk eigenlijk eerder dat het een cliché is dat door de maatschappij in stand wordt gehouden. Mannen worden geassocieerd met sex en voetbal. Vrouwen krijgen dan het beeld van de huisvrouw. Ik denk dat als er echt waarheid in zit, er maar duidelijkheid moet komen over hoe dat te bewijzen valt.

En xepolite zei er ook al wat over. Hij doet een medische opleiding dus zal er huis wel wat vanaf weten!

Medische opleiding staat niet in echt verband met deze stelling.

Bij de meeste huwelijken is er natuurlijk regelmatig sex. Als het aan de man had gelegen, was dat veel vaker!

En wie zegt dat?

Natuurlijk heb je uitzonderingen. Maar over het algemeen is een man meer op sex uit dan een vrouw.

Nogmaals: wie zegt dat?

Je hebt tenslotte veel hoeren, en weinig (mannelijke hoeren, ik ben t juiste woord vergeten).

Dat heeft meer iets te maken met het feit dat de emancipatie van vrouwen pas in de jaren '60 - '70 op gang is gekomen. Daarvoor, werden vrouwen gediscrimineerd (eigenlijk, nu nog, maar in mindere mate) en daarom was het veel gebruikelijker.

edit = en mannen mastruberen zich ook veel meer dan vrouwen!

En wie zegt dat?

Ik wil bewijzen! wink.gif
Member
Gold: 0.48
Mar 3 2006 11:46am
Pff, sommige dingen weet je gewoon. Je moet niet bij alles om bewijzen gaan vragen. Als jij zegt dat gras groen is, dan ga ik toch ook niet naar bewijzen vragen?
Ik weet bijna zeker dat jij zulke dingen ook wel weet, maar ben je gewoon te koppig om het toe te geven.
Ja biologisch ook goed.. :
Quote (xepolite)
Is wel waar, zoals je waarschijnlijk wel weet zit het mannelijke lichaam vol met Testosteron. Testosteron zorgt voor het libido. Het lichaam van een vrouw bevat ook wel testosteron, maar veel en veel minder.

het feit dat de emancipatie van vrouwen pas in de jaren '60 - '70 op gang is gekomen. Daarvoor, werden vrouwen gediscrimineerd (eigenlijk, nu nog, maar in mindere mate) en daarom was het veel gebruikelijker.
Ik weet ook wel dat jij daarin gelijk hebt. Ik ga nu toch ook niet om bewijzen vragen? Maar ik denk niet dat het DE reden is waarom er bijna alleen maar vrouwelijke prostitue's zijn. STEL dat ze nu ineens in Amsterdam een zaak gaan oprichten waar alleen maar mannelijke prostitue's zijn. Ik durf te wedden dat het lang niet zo goed zal lopen als een zaak die vrouwelijke prostitue's heeft..
En wie zegt dat?
Weer zoiets.. Zoiets heb ik ooit bij biologie geleerd en waarschijnlijk zal 90 % van de bevolking op straat dat ook zeggen.

Member
Mar 3 2006 12:15pm
Quote (Doggy-Style @ Fri, 3 Mar 2006, 18:46)
Pff, sommige dingen weet je gewoon. Je moet niet bij alles om bewijzen gaan vragen. Als jij zegt dat gras groen is, dan ga ik toch ook niet naar bewijzen vragen?

Kleuren zijn te abstract om te bewijzen, het is iets dat vaststaat. Zeggen dat mannen meer uit zijn op seks dan vrouwen, is niets abstract dat vaststaat.

Ik weet bijna zeker dat jij zulke dingen ook wel weet, maar ben je gewoon te koppig om het toe te geven.

Ik geef toe dat ik weet dat ik van het bestaan van deze cliché af wist, maar dat wilt niet zeggen dat ik ermee akkoord ga.

Ja biologisch ook goed.. :

Is het dan wetenschappelijk verklaarbaar dat mannen meer uit zijn op seks dan vrouwen? Zoja, waar zijn de bewijzen?

Quote (xepolite)
Is wel waar, zoals je waarschijnlijk wel weet zit het mannelijke lichaam vol met Testosteron. Testosteron zorgt voor het libido. Het lichaam van een vrouw bevat ook wel testosteron, maar veel en veel minder.

Ok, je hebt voor een deel gelijk. Voor een deel ook niet, want hoe kan je nu weten om de hoeveel seconden een gemiddelde man aan seks denkt?

het feit dat de emancipatie van vrouwen pas in de jaren '60 - '70 op gang is gekomen. Daarvoor, werden vrouwen gediscrimineerd (eigenlijk, nu nog, maar in mindere mate) en daarom was het veel gebruikelijker.

Ik weet ook wel dat jij daarin gelijk hebt. Ik ga nu toch ook niet om bewijzen vragen? Maar ik denk niet dat het DE reden is waarom er bijna alleen maar vrouwelijke prostitue's zijn. STEL dat ze nu ineens in Amsterdam een zaak gaan oprichten waar alleen maar mannelijke prostitue's zijn. Ik durf te wedden dat het lang niet zo goed zal lopen als een zaak die vrouwelijke prostitue's heeft..

Dat kan er deels aan liggen. Aan de andere kant is het wel "praktischer" voor een vrouw om zich te prostitueren dan voor een man.

En wie zegt dat?
Weer zoiets.. Zoiets heb ik ooit bij biologie geleerd en waarschijnlijk zal 90 % van de bevolking op straat dat ook zeggen.

90% van de bevolking zal ook zeggen dat de hoofdstad van Peru La Paz is, daar kan je dus niet echt op rekenen wink.gif

Mja, je hebt wel een punt met dat hormonenbewijs. Maar toch denk ik dat het een minder grote impact heeft dan de meeste mensen denken. Bovendien vind ik cijfers zoals "mannen denken om de 3 seconden aan seks" bullshit. Dat kan je dus echt niet bewijzen, tenzij je iemands gedachten kan lezen. Vanaf het moment dat je mannen gaat vragen hoeveel keer ze per dag aan seks denken, zullen ze het toch ook niet geteld hebben, en wanneer je het op voorhand vraagt, zijn ze er zo mee bezig dat ze er automatisch meer aan denken.

Edit: ik had xepolite's post op de vorige pagina helemaal gemist!

This post was edited by ¢?NNI on Mar 3 2006 12:18pm
Member
Mar 3 2006 12:23pm
Bij de meeste huwelijken is er natuurlijk regelmatig sex. Als het aan de man had gelegen, was dat veel vaker!

En wie zegt dat?

vrouwen hebben in het algemeen 2 tot 3 x zin per week.

bij mannen ligt dit veel hoger aangezien mannen veel vaker zin hebben, dit is uitgevonden door enquetes en testen.

UITERAARD dit verschilt natuurlijk per mens, maar zoals al eerder gezegt voor de meeste mensen geldt dit.
het is ook aangetoont dat:

homo stellen van de mannelijke aard meer sex hebben dan lesbienes/hetero sexuelen.

This post was edited by The-Sorrow on Mar 3 2006 12:28pm
Member
Mar 3 2006 12:39pm
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 19:23)

En wie zegt dat?

vrouwen hebben in het algemeen 2 tot 3 x zin per week.

bij mannen ligt dit veel hoger aangezien mannen veel vaker zin hebben, dit is uitgevonden door enquetes en testen.

UITERAARD dit verschilt natuurlijk per mens, maar zoals al eerder gezegt voor de meeste mensen geldt dit.
het is ook aangetoont dat:

homo stellen van de mannelijke aard meer sex hebben dan lesbienes/hetero sexuelen.

Hmm.. wat voor "testen"?
Enquêtes kan ik inkomen, maar ik kan niet echt een test verzinnen waaruit dat zou blijken...

En is er een verklaring waarom dat zo is dat homo's/lesbiennes meer seks hebben?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll