d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ok Spinnenfobie Slaat Weer Toe > Wtf
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 12:41pm
Quote (Apachai @ Wed, Feb 13 2008, 02:46pm)
JIJ moet normaal doen meneertje..
Als iemand zo word beledigd doe je niet duimpjes omhoog..
of je houd je kop of je zegt dat die ander ze kop moet houden.. zoals ik nu tegen jou zeg : HOU je kop DICHT


Oh jeej, ga je dalijk weer schelden, net als wanneer er zo'n debiele hond voor de auto springt? ^^
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 13 2008 03:31pm
weer dit gezeik... willen jullie alles closed hebben ofzo?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 03:39pm
Quote (Malakas @ Wed, Feb 13 2008, 10:31pm)
weer dit gezeik... willen jullie alles closed hebben ofzo?


Nee, nu stoppen we.
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Feb 14 2008 10:11am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 12 Feb 2008, 20:11)


Conclusie: het snelst naar Utrecht kome je in een Tiroler Heidi-pakje.

3 marokkanen verkleed als non biggrin.gif LOL

biggrin.gif rofl.gif


edit: Pfff -.-
Quote (Malakas @ Wed, 13 Feb 2008, 22:31)
weer dit gezeik... willen jullie alles closed hebben ofzo?

Echt he.. sad.gif
Gaat dan over toffe filmpjes, beginnen ze elkaar comleet te flamen en het topic te verzieken tot en met...

This post was edited by de_krikke on Feb 14 2008 10:15am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 11:50am
Quote (de_krikke @ Thu, Feb 14 2008, 05:11pm)
Echt he.. sad.gif
Gaat dan over toffe filmpjes, beginnen ze elkaar comleet te flamen en het topic te verzieken tot en met...


Aww!
Emo.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 14 2008 12:06pm
3 marrokannen met vriendin 14.704++++ laugh.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll