d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Paypal Vraagje
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:31pm
je kan niet normaal doen.. dus heb je pech

het antwoord wat je zoekt is iig best wel simpel..
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:31pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:31pm)
je kan niet normaal doen.. dus heb je pech

het antwoord wat je zoekt is iig best wel simpel..


dan niet
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 12 2008 05:26pm
Quote (Tsubasa @ Tue, Feb 12 2008, 11:23pm)
Jammer maar ik vind het riskant dalijk doneer ik 50 dollar krijg ik het niet meer terug tongue.gif

kut fg.. is waardeloos eigenlijk..

misschien als ik ooit weg ga hier zal ik mijn geheimpje verklappen hoe ik 1kfg in een weekje verdiende tongue.gif


Je hebt vaker belooft geheimen te verklappen voordat je weer eens wegging.
Wanneer kom je terug met je volgende account?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll