d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Texazon Aan De Beurt Om Tt's Uit Te Delen? > Check It
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 12 2008 05:38pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 13 Feb 2008, 01:29)
kan xD

kheb net nog ff het gras gemaaid nu ga ik echt naar bed ^^


Same here .

Good Night al / morgen weer lkkr mooi weertje smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 13 2008 12:55am
ald ie tt's hebben al gedoneerd, maar ik vindt het te veel fg kosten sad.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 01:02am
Quote (Zompy @ Wed, 13 Feb 2008, 07:55)
ald ie tt's hebben al gedoneerd, maar ik vindt het te veel fg kosten sad.gif


ik denk dat jij niet snapt wat doneren is
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 01:06am
Quote (tenshinhan @ Wed, Feb 13 2008, 12:38am)
Same here .

Good Night al / morgen weer lkkr mooi weertje smile.gif


Blah, 's middags wel, maar 's ochtends valt 't nog tegen. tongue.gif

Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 08:02am)
ik denk dat jij niet snapt wat doneren is


Fg en echt geld doneren werkt allebij.
Als iedereen z'n fg naar njag stuurt is er geen fg meer in omloop en is 't veel meer waard en gaan mensen meer fg kopen, en dan is de pikajew weer blij.

This post was edited by Skulvar on Feb 13 2008 01:07am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 01:15am
Quote (Skulvar @ Wed, Feb 13 2008, 07:06am)
Fg en echt geld doneren werkt allebij.
Als iedereen z'n fg naar njag stuurt is er geen fg meer in omloop en is 't veel meer waard en gaan mensen meer fg kopen, en dan is de pikajew weer blij.


njag houdt zich wel aan inflatie regels hoor dus de waarde zal nooi dalen ^^
en denk niet dat fg meer waarde gaat krijgen blijft op een punt denk ik
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 01:22am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 13 2008, 08:15am)
njag houdt zich wel aan inflatie regels hoor dus de waarde zal nooi dalen ^^
en denk niet dat fg meer waarde gaat krijgen blijft op een punt denk ik


Hij geeft het zelf toch nooit uit. tongue.gif
Als iedereen nou ineens 1k fg koopt, dan kun je er echt niet meer zoveel mee krijgen als daarvoor.
Werkt dus ook andersom als er veel fg naar hem gedonate is. tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 01:32am
Quote (Skulvar @ Wed, Feb 13 2008, 07:22am)
Hij geeft het zelf toch nooit uit. tongue.gif
Als iedereen nou ineens 1k fg koopt, dan kun je er echt niet meer zoveel mee krijgen als daarvoor.
Werkt dus ook andersom als er veel fg naar hem gedonate is. tongue.gif


maar je hebt ook hourly raffless he daar steklen mensen 1xxx+ in en winnen niks en ik dacht als die pot boven de 25k komt haalt hij er weer fg van die pot af zodat je nooit meer kan winnen dan 25k ofzo
dit systeem is berekend vraag maar na
hij heeft een inflatie programma
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 01:37am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 13 2008, 08:32am)
maar je hebt ook hourly raffless he daar steklen mensen 1xxx+ in en winnen niks  en ik dacht als die pot boven de 25k komt haalt hij er weer fg van die pot af zodat je nooit meer kan winnen dan 25k ofzo
dit systeem is berekend vraag maar na
hij heeft een inflatie programma


Zo haalt ie ook weer fg uit omloop, net als met orbs en guilds. En locken zal ie ook vast leuk vinden.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 01:41am
Quote (Skulvar @ Wed, Feb 13 2008, 07:37am)
Zo haalt ie ook weer fg uit omloop, net als met orbs en guilds. En locken zal ie ook vast leuk vinden.


ja aan dat locken zit best wel een luchtje aan
zijn veel mensen die inneens gelockt worden omdat ze een iets groter fg hebben dan andere of dat ze blijkbaa riets gedaan hebben

en guilds haalt ie veel fg mee uit het systeem omdat hij vraagt alleen al voor de guild tranfer 1k^^

maar wist je dat rogier niet zomaar gelockt was?
die gast had een dupe methode gevonden en heeft toen alles geduped en verkocht aan shops etc
en veel fg ook aan verdiend dat hebben ze toen onderzocht

Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 13 2008 02:49am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 13 Feb 2008, 09:41)
ja aan dat locken zit best wel een luchtje aan
zijn veel mensen die inneens gelockt worden omdat ze een iets groter fg hebben dan andere of dat ze blijkbaa riets gedaan hebben

en guilds haalt ie veel fg mee uit het systeem omdat hij vraagt alleen al voor de guild tranfer 1k^^

maar wist je dat rogier niet zomaar gelockt was?
die gast had een dupe methode gevonden en heeft toen alles geduped en verkocht aan shops etc
en veel fg ook aan verdiend dat hebben ze toen onderzocht

Waarom denk je dat je zoveel weet van d2jsp? Je moet niet zomaar alles geloven wat je leest.

This post was edited by triple_han on Feb 13 2008 02:53am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll