Quote (JurK. @ Wed, Feb 13 2008, 10:44pm)
is een gerichte opleiding. kzit er nog over te denken om die ook te gaan doen nadat ik me hbo heb afgerond.. van de andere kant is t mss verstandiger om voor de hoger hotelschool te gaan. moet nog bekijken wat de mogelijkheden zijn..
Hogere hotelschool heb je in de keuken weinig aan..
wat je daar vooral leert is allemaal theorie.. hoe je het daar draaiend kan houden..
als je de keuken in wilt kun je beter gewoon 't leerlingstelsel doen bijv.