Quote (Demonsangel @ Sun, Feb 10 2008, 10:23am)
ik snap het niet, waar was de spam, de flames, zelfs die multi zat er niet in
En stefan meen je het?
er zijn teveel mods, ik zou niet weten wie te pmen om te zien wie het closed heeft

ik vroeg hem waarom hij wel die regels maakte en nooit zelf post
hij zij ik ben wel op het Nederlandse forum maar ik psot nooit
ik stuur alleen de spam topics naar mods die geclosed moeten worden
ik heb de pm weg gedaan maar dis echt zo