d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Gevoelens Topic
Prev13456712Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 03:30am
Quote (Sjaakje007 @ Sun, Feb 10 2008, 09:19am)
Omdat de mods hier zelf smurfen zijn.


Iemand report deze post!
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 10 2008 03:37am
Quote (Tsubasa @ Sun, Feb 10 2008, 09:30am)
Iemand report deze post!


Waarom? Dit is het "Post Je Gevoelens Topic" waarin ik mijn gevoelens (dus ook over mods) mag posten.
Sorry mods, ik liet me even gaan.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 10 2008 03:41am
Quote (Tsubasa @ Sun, 10 Feb 2008, 10:30)
Iemand report deze post!


vrijheid van meningsuiting?
of leven we hier in de islam en is iedereen met een hogere functie heilig?
want als dat zo is kaap ik een vliegtuig en vlieg ik in het huis van dreamweaver
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 03:42am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Feb 10 2008, 09:41am)
vrijheid van meningsuiting?
of leven we hier in de islam en is iedereen met een hogere functie heilig?
want als dat zo is kaap ik een vliegtuig en vlieg ik in het huis van dreamweaver


Macromedia Dreamweaver?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 10 2008 04:03am
Quote (Zompy @ Sun, 10 Feb 2008, 10:29)
wth? ( what the hell ) heb jij vakantie? sad.gif


had

krokus vakantie
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 10 2008 04:14am
Quote (Demonsangel @ Sun, Feb 10 2008, 11:16am)
waarom was het kruisingen topic nu weer closed? :'(
Goeie vraag T__T

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 10 2008 04:15am
Quote (Demonsangel @ Sun, Feb 10 2008, 09:16am)
waarom was het kruisingen topic nu weer closed? :'(


pm lil[p] als er iets geclosed is weet hij wel waarom xD
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 10 2008 04:23am
Quote (Flatulence @ Sun, Feb 10 2008, 11:14am)
Goeie vraag T__T


ik snap het niet, waar was de spam, de flames, zelfs die multi zat er niet in

En stefan meen je het?

er zijn teveel mods, ik zou niet weten wie te pmen om te zien wie het closed heeft sad.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 10 2008 04:29am
Quote (Demonsangel @ Sun, Feb 10 2008, 10:23am)
ik snap het niet, waar was de spam, de flames, zelfs die multi zat er niet in

En stefan meen je het?

er zijn teveel mods, ik zou niet weten wie te pmen om te zien wie het closed heeft sad.gif


ik vroeg hem waarom hij wel die regels maakte en nooit zelf post
hij zij ik ben wel op het Nederlandse forum maar ik psot nooit
ik stuur alleen de spam topics naar mods die geclosed moeten worden

ik heb de pm weg gedaan maar dis echt zo
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 04:33am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Feb 10 2008, 10:29am)
ik vroeg hem waarom hij wel die regels maakte en nooit zelf post
hij zij ik ben wel op het Nederlandse forum maar ik psot nooit
ik stuur alleen de spam topics naar mods die geclosed moeten worden

ik heb de pm weg gedaan maar dis echt zo


Wat een dagvulling o.O
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456712Next
Closed New Topic New Poll