Quote (�?NNI @ Sun, 2 Mar 2008, 20:51)
Jep, bij Firefox is 't 'tekenset'. Staat die op westers, moet je het eerste teken (¢) van m'n account kopiëren/typen in plaats van het vraagteken.
Dan kan je me PM'en. Simpel!
Password is verzonden via PM.
Dan werkt het ook niet. ^__^
maar anyway, password deed het niet, tot ik het "http://" gedeelte wegliet.

Thanks.