d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev13456715Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 4 2008 06:49am
Quote (DestructionHR @ Mon, 4 Feb 2008, 13:47)
We hebbe hier geen carnaval>.<
kwoon in assen xD
zoon boere dorp>.<


ik woon in boere dorp tongue.gif gewoon carnaval hier hoor!!! ^^ tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 07:21am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 4 2008 07:37am
met je ogen dicht.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 07:39am
tja ik nam de foto zelf niet

vier jij geen carnaval?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 4 2008 07:41am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 4 Feb 2008, 15:39)
tja ik nam de foto zelf niet

vier jij geen carnaval?


je zit hier nu zelf ook @ forum bbdg.
vanavond meschien.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 4 2008 07:44am
Quote (edujackass @ Mon, 4 Feb 2008, 14:41)
je zit hier nu zelf ook @ forum bbdg.
vanavond meschien.


VANAAF BREDA!!!!!!!!!!!! ff kijken wat daar te halen valt tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 07:44am
Quote (edujackass @ Mon, 4 Feb 2008, 14:41)
je zit hier nu zelf ook @ forum bbdg.
vanavond meschien.


dat bedoel ik niet vat niet alles op als flamen...

maar je post alleen dat nieuws bericht maak je geen foto's ofzo?

does chill man ik heb al 2 nieuwe sms aderessen derbij van gewillige meiden ^
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 4 2008 08:16am
jeezzuuuss

ben nu pas weer in staat om ff 8er de pc te zitte

vanaaf gaan we weer door

foto's komen later nog wel, we hebbe er meer dan 1000 ^^

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 4 2008 08:20am
Quote (JurK. @ Mon, 4 Feb 2008, 15:16)
jeezzuuuss

ben nu pas weer in staat om ff 8er de pc te zitte

vanaaf gaan we weer door

foto's komen later nog wel, we hebbe er meer dan 1000 ^^


HAHHAHA JSP GAAT PLAT!! tongue.gif

was het zo erg jurgen? tongue.gif xD ietsje teveel gedronken dan xD
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Feb 4 2008 08:27am
mallotenfeest
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456715Next
Add Reply New Topic New Poll