Quote (edujackass @ Mon, 4 Feb 2008, 14:41)
je zit hier nu zelf ook @ forum bbdg.
vanavond meschien.
dat bedoel ik niet vat niet alles op als flamen...
maar je post alleen dat nieuws bericht maak je geen foto's ofzo?
does chill man ik heb al 2 nieuwe sms aderessen derbij van gewillige meiden ^