Quote (Wuben[NM] @ Sun, 3 Feb 2008, 16:19)
Ja, dat kan je inderdaad vinden. Toch vind ik persoonlijk het raar als jij een teken in je profiel hebt dat symbool staat voor een regime waaronder miljoenen mensen zijn afgeslacht.
Inderdaad.
Geen zin om er meer woorden aan vuil te maken.
Quote (BBDG)
btw: mensen haten die het hakenkruis mooi vinden is ook discriminatie..
Hoe is dat discriminatie volgens jou?
This post was edited by ¢?NNI on Feb 3 2008 11:32am