d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hulp Nodig
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 3 2008 11:18am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 3 Feb 2008, 18:13)
nja, je kan het toch best mooi vinden? er zijn zoveel dingen die de een wel mooivind en de ander niet..


Dus als ik een foto van een massagraf in Auschwitz in mijn profiel zet omdat ik dat mooi vind, zou je dat niet raar vinden?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 3 2008 11:21am
Quote (uNoTopia @ Sun, 3 Feb 2008, 18:18)
Dus als ik een foto van een massagraf in Auschwitz in mijn profiel zet omdat ik dat mooi vind, zou je dat niet raar vinden?


ik kan er toch niet mee zitten. en nee niet egt raar
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 11:23am
ik vindt dat als je het hakenkruis mooi vind, je dat voor jezelf moet laten..

het doet te veel mensen pijn

btw: mensen haten die het hakenkruis mooi vinden is ook discriminatie..

maar dan nog.. het kruis is bevuild en ik vindt dat het een 2e betekenis heeft gekregen.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 3 2008 11:30am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 3 Feb 2008, 16:19)
Ja, dat kan je inderdaad vinden. Toch vind ik persoonlijk het raar als jij een teken in je profiel hebt dat symbool staat voor een regime waaronder miljoenen mensen zijn afgeslacht.

Inderdaad.

Geen zin om er meer woorden aan vuil te maken.

Quote (BBDG)
btw: mensen haten die het hakenkruis mooi vinden is ook discriminatie..

Hoe is dat discriminatie volgens jou?

This post was edited by ¢?NNI on Feb 3 2008 11:32am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 11:33am
Quote (�?NNI @ Sun, 3 Feb 2008, 18:30)
Hoe is dat discriminatie volgens jou?


het is een groep mensen die je haat.. dat noemt men discriminatie /e (ofwel vooroordelen hebben)

veel mensen halen trouwens discriminatie en racisme door de war (zoals triple_han)

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 11:34am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 11:36am
Quote (�?NNI @ Sun, 3 Feb 2008, 18:34)


dus als jij zegt ik haat homo's discrimineer je niet?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 3 2008 11:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Feb 3 2008, 07:36pm)
dus als jij zegt ik haat homo's discrimineer je niet?
Dat heet seksuele geaardheid.

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 3 2008 11:40am
Quote (Flatulence @ Sun, 3 Feb 2008, 18:38)
Dat heet seksuele geaardheid.


Euhm?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 11:40am
Quote (Flatulence @ Sun, 3 Feb 2008, 18:38)
Dat heet seksuele geaardheid.


een groep mensen haten heet discriminiatie wat voor groep het ook is

racisme is een vorm van discriminatie dan haat je een bepaald ras. (race)

positieve discriminatie bestaat btw ook ^^ (maar kzal het niet te moeilijkmaken tongue.gif)

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 11:41am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll