d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Roobuust
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 01:39pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 30 2008, 06:59pm)
esprit

owja edu je staat al vanaf nieuwjaar ofzo in zijn sig ^^

nvidia 7 serie sux op een na. 7950 gx2


Ik heb nu een nvidia GeForce 4 TI 4200 dus een 7300gt is toch een flinke verbetering of zie ik dat verkeerd
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 02:02pm
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 20:39)
Ik heb nu een nvidia GeForce 4 TI 4200 dus een 7300gt is toch een flinke verbetering of zie ik dat verkeerd


weetje maak een goeie investering en ga voor die 8 serie -.-

eens zul je het moeten doen
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 02:49pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 30 2008, 08:02pm)
weetje maak een goeie investering en ga voor die 8 serie -.-

eens zul je het moeten doen


Nee ik speel geen high end games dit is mijn eerste upgrade en tevens ook meteen de laatste..

deze gast kan zijn geld wel nuttiger besteden in tegenstelling tot jij

kthxbai nu gtfo mijn topic
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 03:11pm
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 21:39)
Ik heb nu een nvidia GeForce 4 TI 4200 dus een 7300gt is toch een flinke verbetering of zie ik dat verkeerd


van een geforce 4 TI 4200 naar een 7300 zul je niet veel verschil merken.
heb de kaart ook op een andere pc en die deed het maar ietsje slechter als me 7300gs.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 03:25pm
Quote (edujackass @ Wed, Jan 30 2008, 09:11pm)
van een geforce 4 TI 4200 naar een 7300 zul je niet veel verschil merken.
heb de kaart ook op een andere pc en die deed het maar ietsje slechter als me 7300gs.


lame 7300-4200 = toch 3100 verschil tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 03:29pm
die kaarten hebben zegmaar de kut versie en de goeie versie, hoe lager in de serie hoe kutter maar vroege rwas dat nog niet helemaal zo d8 ik naja een 6800 ultra wint het bijv ook van een 7600 omdat die gewoon kut is
grote verschillen zijn meestal alleen hogere versie van directx of hogere shaders of meer bits of wat dan ook
dus een 7300 is gewoon een hele lage shit kaart en een gf4 TI 4200 was een van de beste in zijn soort vroeger?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 03:30pm
kzie wel dat je een noob bent in alle dingen die je doet..

mensen die denken dat hun pentium 3 beter word met een 7 serie kaart zijn gewoon lachertjes -.-
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 03:31pm
grafies word het wel beter ja
en een celeron d staat tog wel minstens gelijk aan een lage pentium4?
je hebt hoogstens een kleine bottleneck

This post was edited by edujackass on Jan 30 2008 03:31pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 03:39pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 30 2008, 09:30pm)
kzie wel dat je een noob bent in alle dingen die je doet..

mensen die denken dat hun pentium 3 beter word met een 7 serie kaart zijn gewoon lachertjes -.-


Mensen die foto's van zichzelf op internet zetten half naakt met piercings en dan NOG denken dat ze lekker zijn dat zijn gewoon lachertjes -.-
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 03:40pm
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 22:39)
Mensen die foto's van zichzelf op internet zetten half naakt met piercings en dan NOG denken dat ze lekker zijn dat zijn gewoon lachertjes -.-


jij bent fan van mij ofniet?

heb je mij ook aan je muur hangen atm?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll