Quote (mUMmY- @ Tue, 29 Jan 2008, 19:05)
Weiß ich! Maar dat maakt het nog niet nodig om op elke post te reageren. Je hoeft jezelf niet per sé te verdedigen. :-)
de helft van de mensen hier leest maar de helft van de posts.. omdat het te saai is om alles te lezen denk ik..
en ja dan kun je me wel eens zien flamen maar nooit zonder aanleiding..
ik hou erniet van als mensen slecht over me denken..