d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vroegah > Herinneringen Aan Je Newb Periode
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 30 2008 03:53am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Jan 30 2008, 10:32am)
zelfde hier
maar men hoogste char @single playerw as 70^^


Nja, lvl 85, men broer speelde ook wel af en toe maja.
Het was toen vrij erg gesteld met mij. tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 30 2008 05:56am
Quote (mrs.piggy @ Wed, Jan 30 2008, 09:53am)
Nja, lvl 85, men broer speelde ook wel af en toe maja.
Het was toen vrij erg gesteld met mij. tongue.gif


waar is je 1k gebleven?
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 30 2008 06:01am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Jan 30 2008, 12:56pm)
waar is je 1k gebleven?


Getrade voor sc's met ene nederlandstalige persoon genaamd Stefan! Besloten om men barb dan toch te upgrade...
Hmz, nu nog 2k over om aan men sorcje te verspillen, hoera !

This post was edited by mrs.piggy on Jan 30 2008 06:05am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 30 2008 06:16am
Toen ik net begon had ik altijd 5 accounts op verschillende fora.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:21am
ja ik heb ook wel een single player baba gehad, en dan had je 2300 life met bo ofzo en dan ging ik killen in act 4 nm smile.gif
IK eq of andere dingetje met corpsemaul ja biggrin.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 09:57am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 30 Jan 2008, 14:16)
Toen ik net begon had ik altijd 5 accounts op verschillende fora.


ik had inderdaad ongeveer in he midden had ik een stuk of 10 accounts op verschillende clonehunt fora en hax fora en dan nog d2jsp zelf natuurlijk
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 30 2008 01:10pm
Quote (edujackass @ Wed, 30 Jan 2008, 17:57)
ik had inderdaad ongeveer in he midden had ik een stuk of 10 accounts op verschillende clonehunt fora en hax fora en dan nog d2jsp zelf natuurlijk


Doelde eerder op die zwakzinnigen a la robuust en gehak ofzo.

This post was edited by Wuben[NM] on Jan 30 2008 01:10pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 01:36pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Jan 30 2008, 07:10pm)
Doelde eerder op die zwakzinnigen a la robuust en gehak ofzo.


Ga door hier raak ik zo opgewonden van
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 30 2008 01:39pm
Quote (gehawk @ Wed, Jan 30 2008, 09:36pm)
Ga door hier raak ik zo opgewonden van
Vraag een lobotomie aan.

Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 01:41pm
Quote (Flatulence @ Wed, Jan 30 2008, 07:39pm)
Vraag een lobotomie aan.


hihi
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll