☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Vroegah > Herinneringen Aan Je Newb Periode
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1056
Replies: 54
Track Topic
mrs.piggy
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#41
Jan 30 2008 03:53am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Jan 30 2008, 10:32am)
zelfde hier
maar men hoogste char @single playerw as 70^^
Nja, lvl 85, men broer speelde ook wel af en toe maja.
Het was toen vrij erg gesteld met mij.
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#42
Jan 30 2008 05:56am
Quote (mrs.piggy @ Wed, Jan 30 2008, 09:53am)
Nja, lvl 85, men broer speelde ook wel af en toe maja.
Het was toen vrij erg gesteld met mij.
waar is je 1k gebleven?
mrs.piggy
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#43
Jan 30 2008 06:01am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Jan 30 2008, 12:56pm)
waar is je 1k gebleven?
Getrade voor sc's met ene nederlandstalige persoon genaamd Stefan! Besloten om men barb dan toch te upgrade...
Hmz, nu nog 2k over om aan men sorcje te verspillen, hoera !
This post was edited by mrs.piggy on Jan 30 2008 06:05am
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#44
Jan 30 2008 06:16am
Toen ik net begon had ik altijd 5 accounts op verschillende fora.
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#45
Jan 30 2008 06:21am
ja ik heb ook wel een single player baba gehad, en dan had je 2300 life met bo ofzo en dan ging ik killen in act 4 nm
IK eq of andere dingetje met corpsemaul ja
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#46
Jan 30 2008 09:57am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 30 Jan 2008, 14:16)
Toen ik net begon had ik altijd 5 accounts op verschillende fora.
ik had inderdaad ongeveer in he midden had ik een stuk of 10 accounts op verschillende clonehunt fora en hax fora en dan nog d2jsp zelf natuurlijk
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#47
Jan 30 2008 01:10pm
Quote (edujackass @ Wed, 30 Jan 2008, 17:57)
ik had inderdaad ongeveer in he midden had ik een stuk of 10 accounts op verschillende clonehunt fora en hax fora en dan nog d2jsp zelf natuurlijk
Doelde eerder op die zwakzinnigen a la robuust en gehak ofzo.
This post was edited by Wuben[NM] on Jan 30 2008 01:10pm
gehawk
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#48
Jan 30 2008 01:36pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Jan 30 2008, 07:10pm)
Doelde eerder op die zwakzinnigen a la robuust en gehak ofzo.
Ga door hier raak ik zo opgewonden van
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#49
Jan 30 2008 01:39pm
Quote (gehawk @ Wed, Jan 30 2008, 09:36pm)
Ga door hier raak ik zo opgewonden van
Vraag een lobotomie aan.
gehawk
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#50
Jan 30 2008 01:41pm
Quote (Flatulence @ Wed, Jan 30 2008, 07:39pm)
Vraag een lobotomie aan.
hihi
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact