2 juni geregisteerd, 2 juni eerste post(s) hier..
Hehe, ik werd meteen geflamed door wuben, xepo, danny.. Dat krijg je als je nieuw bent.

Maarja, als ik nu kijk naar wat ik toen postte, zou ik mezelf geflamed hebben, hehe.
This post was edited by Toasts on Jan 29 2008 10:24am