d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hooiii
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:48am
Goonzu is gewoon dom, hij maakt er een sport van om te spammen en probeert zo snel mogelijk van 't forum te verdwijnen..
wat voor ons geen verlies is overigens ^^
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 09:55am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jan 2008, 13:22)
Ik ga dus echt wel die post van Timo reporten! biggrin.gif

Hah, ik heb je ooit wel eens gezien.. in een (HEEL) ver verleden.


Oh noes sad.gif
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:03am
Ik heb je ook wel eens gezien ohmy.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 29 2008 10:12am
ik heb denk ik alleen de eerste 5 topics van dutch forum niet meegemaakt
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:13am
dan ben jer al ff smile.gif
maja, ik wou dat ik hier een jaar of 2 eerder was geweest..
dan was het hier nog wat gezelliger al schijnt er hier volgens mij ook wel af en toe een beetje humeur van destijds door xD
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 10:22am
Quote (Tha_Axid @ Tue, 29 Jan 2008, 18:12)
ik heb denk ik alleen de eerste 5 topics van dutch forum niet meegemaakt


ik had ze gelezen, danny met zijn tripplepost ofzo was het. ben pas later ook actief gaan posten op aanraden van een m8 genaamd dd_dragon toentijds op battle.net
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 29 2008 10:23am
2 juni geregisteerd, 2 juni eerste post(s) hier..

Hehe, ik werd meteen geflamed door wuben, xepo, danny.. Dat krijg je als je nieuw bent. happy.gif

Maarja, als ik nu kijk naar wat ik toen postte, zou ik mezelf geflamed hebben, hehe.

This post was edited by Toasts on Jan 29 2008 10:24am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 10:25am
ik had wat ruzie met xepo en toen kwam kannie en vroeger was hij nogal een debaterfag en ging die ook lullig doen tegen mij.... staan hele topics met pages vol met gigantische quote discussies van kanni sad.gif ben tog wel blij dat dat nu over is.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 29 2008 10:28am
Hehe ik denk dat ik blij ben dat ik dat allemaal heb gemist. xD

This post was edited by uNoTopia on Jan 29 2008 10:28am
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 29 2008 10:35am
Quote (Toasts @ Tue, 29 Jan 2008, 16:23)
2 juni geregisteerd, 2 juni eerste post(s) hier..

Hehe, ik werd meteen geflamed door wuben, xepo, danny.. Dat krijg je als je nieuw bent. happy.gif

Maarja, als ik nu kijk naar wat ik toen postte, zou ik mezelf geflamed hebben, hehe.


mijn ook biggrin.gif men ''liegen'' topic happy.gif
kanni was de eerste flame^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll