Quote (NL-JOERI @ Tue, Jan 29 2008, 01:03pm)
Hellskin: foto was toen ze iets gewonnen hadden zeker he? Hoe oud is die foto dan al wel niet?

we hebben afgelopen jaar toch heel wat gewonnen hoor. maar op deze foto was de wedstrijd nognieteens gespeeld.
voetbal boeit me niet zo, de sweer eromheen is veel belangerijker xD
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jan 29 2008, 02:14pm)
WAT DE NEUK!?!jezus wat ziet dat er bizar uit.
This post was edited by Hellskin on Jan 29 2008 10:57am