d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Voor Welke Club Ben Je? > Voetbal
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 29 2008 07:33am
Quote (�?NNI @ Tue, Jan 29 2008, 02:09pm)
Nee, ik supporter eigenlijk altijd voor Nederland.
Heeft ook wel wat te maken met 'n café waar ze gratis bier uitdelen als Nederland scoort/wint en je iets oranje draagt. wink.gif


WAAR is dat??
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 29 2008 08:05am
Quote (de_krikke @ Tue, 29 Jan 2008, 14:30)
Lolz
Toch geen Heineken he? wink.gif (dan zou ik plots anti-Nederland supporteren)

Nee, ik zei toch: bier!

Quote (Ov2rkill @ Tue, 29 Jan 2008, 14:33)
WAAR is dat??

Vlakbij de Grote Markt, in 't stad.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 29 2008 08:14am
http://www.dumpert.nl/mediabase/40310/b03dba01/dit_is_pas_straatvoetbal.html

het is dus duidelijk dat je ook leuke dingen met voetbal kan doen tongue.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 29 2008 08:15am
Quote (mUMmY- @ Tue, 29 Jan 2008, 12:45)
DVV Delft x_x

Meh, ben niet echt voor 'n betaaldvoetbalclub oid.


Quote (Hellskin @ Tue, 29 Jan 2008, 10:40)
fullspeed delft...


jammer dat er niet iemand van SEP Delft zich hier meldt! dan hadden we kunnen lachen smile.gif
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 29 2008 08:58am
PSV

Waarom kan ik de S niet wit maken sad.gif

Site suggestion? ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 29 2008 09:03am
Quote (Snielsje @ Mon, 28 Jan 2008, 18:42)
nou die is er blijkbaar niet als je der niet van houdt, dan ga je maar weg uit deze topic?
jij doet alles voor +1 he?


ik ben ook niet voor een club dus rofl, wat jij zij is trouwens ook +1
ik votemaar voor een andere club dan....
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 29 2008 09:07am
ik volg voetbal niet zo erg meer, was altijd voor ajax, maar speelde liever zelf voetbal!

en wie zegt dat voetbal alleen een beetje achter een bal aan rennen is, zegt ook dat een kok maar een beetje in een pannetje loopt te roeren en dat iemand met een kantoorbaan alleen maar een beetje achter z'n bureau zit etc.

Trouwens heeft hier iemand wel eens hattrick (webbased voetbal manager) gespeeld?tongue.gif ik speelde het op de middelbare school atijd, wat hadden die spelers mooie namen zeg;)

This post was edited by robuust on Jan 29 2008 09:10am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:27am
Quote (Zompy @ Tue, 29 Jan 2008, 16:03)
ik votemaar voor een andere club dan....

Je kan ook gewoon nullvoten.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:36am
Quote (Tha_Axid @ Mon, Jan 28 2008, 06:27pm)
ik vind voetbal de grootste noob sport die er is.
een paar gekken die niet eens hard achter een bal aan kunnen rennen.
in nederland is er nog geen een die er wat van kan ook en ze krijgen veel te veel betaald


helemaal mee eens..

20 man rennen achter een bal aan en 2 man wachten tot hij vanzelf bij hun komt smile.gif

toch heb ik voor Feynoord gestemd.. vind ik gewoon de beste club.. na groningen natuurlijk maar die zag ik te laat :S
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 29 2008 10:55am
Quote (NL-JOERI @ Tue, Jan 29 2008, 01:03pm)
Hellskin: foto was toen ze iets gewonnen hadden zeker he? Hoe oud is die foto dan al wel niet? wink.gif


we hebben afgelopen jaar toch heel wat gewonnen hoor. maar op deze foto was de wedstrijd nognieteens gespeeld.

voetbal boeit me niet zo, de sweer eromheen is veel belangerijker xD



Quote (CpTJenJen @ Tue, Jan 29 2008, 02:14pm)
http://www.dumpert.nl/mediabase/40310/b03dba01/dit_is_pas_straatvoetbal.html

het is dus duidelijk dat je ook leuke dingen met voetbal kan doen tongue.gif


WAT DE NEUK!?!
jezus wat ziet dat er bizar uit.

This post was edited by Hellskin on Jan 29 2008 10:57am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll